X
تبلیغات
نمونه کار

نمونه کار

نمونه سوالات درس هفتم و هشتم جامعه شناسی پایه یازدهم

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • [unable to retrieve full-text content]

برچسب‌ها: نمونه,سوالات,درس,هفتم,و,هشتم,جامعه,شناسی,پایه,یازدهم,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ساعت ۱۹:۳۱ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

درس دوازدهم زبان فارسی پایه یازدهم

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • [unable to retrieve full-text content]

برچسب‌ها: درس,دوازدهم,زبان,فارسی,پایه,یازدهم,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ساعت ۱۹:۲۰ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

نمونه سوالات درس اول عربی پایه دهم رشته انسانی

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • [unable to retrieve full-text content]

برچسب‌ها: نمونه,سوالات,درس,اول,عربی,پایه,دهم,رشته,انسانی,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ساعت ۱۹:۰۱ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

بررسی رابطه مدیریت دانش و سبک رهبری در سازمان

مرجع فایلهای آموزشی | بررسی رابطه مدیریت دانش و سبک رهبری در سازمان

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • مرجع فایلهای آموزشی | بررسی رابطه مدیریت دانش و سبک رهبری در سازمان

    بررسی رابطه مدیریت دانش و سبک رهبری در سازمان


    بررسی رابطه مدیریت دانش و سبک رهبری در سازمان
    دسته: مدیریت
    بازدید: 1 بار

    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 904 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 252

    هدف از این پایان نامه سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش در صندوق ضمانت صادرات ایران بر اساس مدل باس مورد بررسی قرار می گیرد

    قیمت فایل فقط 147,000 تومان

    خرید

    دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بیمه

    بررسی رابطه مدیریت دانش و سبک رهبری در سازمان

    چکیده:

    در عصری که اقتصادش بر چرخ دانش می گردد، دانش به عنوان یک فاکتور حیاتی در حفظ مزیت رقابتی پایدار در سازمان ها محسوب می شود. امروزه هنر مدیریت در سازمان ها در حال تبدیل شدن به هنر «مدیریت دانش» است و رهبری یعنی فراهم کردن شرایط مناسب برای تولید دانسته های ارزشمند از طریق تفکر نیروی انسانی و به انجام رسانیدن این کار به طریقی که افراد را به مسئولیت پذیری شخصی ترغیب کند. عامل رهبری نقش کلیدی در پیاده سازی موفق مدیریت دانش در سازمان ها ایفا می کند، لذا در این پژوهش به بررسی رابطه بین مدیریت دانش و سبک رهبری و همچنین تبیین سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش پرداخته شد. 

    جامعه آماری این پژوهش را کارکنان صندوق ضمانت صادرات ایران تشکیل می دهند. تحقیق حاضر بر اساس هدف کاربردی و به لحاظ ماهیت و روش از نوع تحقیقات توصیفی و همبستگی است. برای بررسی رابطه بین متغییرهای مکنون از تحلیل رگرسیون مبتنی بر نرم افزار spss و تحلیل عاملی و مدل سازی معادلات ساختاری مبتنی بر واریانس بر اساس نرم افزار pls استفاده شد. همسو با فرضیات پژوهش، ضرایب همبستگی نشان می دهد بین سبک های رهبری تحول آفرین و تبادلی با مدیریت دانش رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد و در مورد سبک رهبری عدم مداخله گر، معنی داری رابطه میان این متغییر و متغییر مدیریت دانش تأیید نگردید. در نهایت نیز سبک رهبری تبادلی به عنوان سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش در این سازمان شناسایی شد.

    واژگان کلیدی:

    مدیریت دانش

    رهبری دانش

    رهبری تحول آفرین

    رهبری تبادلی

    رهبری عدم مداخله گر

     مقدمه 

    در دنیای پویای امروز، سازمان ها به طور مداوم در جستجوی راهی برای سازگار ساختن خود با شرایط جدیدند که آن ها را در جهت بقا در یک محیط رقابتی آماده سازد. رشد اقتصاد دانش محور تأکید بر ارزش اطلاعاتی دارد که مزیت رقابتی ایجاد می کند، این اطلاعات به شرکت ها کمک می کند تا از سرمایه های دانش خود در گذشته استفاده نموده و در آینده به طور اثربخش تری عمل نمایند. در چنین شرایطی از دنیای امروز عجیب نیست که مفاهیمی چون مدیریت دانش به عنوان یکی از محبوب ترین دیدگاه های مدیریت تغییر استراتژیک در اوایل قرن بیست و یکم پدیدار شوند. برای سازمان های مدرن دانش یک منبع استراتژیک است که باید در جهت بقا و حفظ مزیت رقابتی ایجاد گردد (Hung et al ,2010). 

    دراکر (1993) دانش را در کنار سرمایه و نیروی کار به عنوان تنها منبع معنادار اقتصادی در جوامع دانشی مطرح کرد. بنابراین تمرکز بر دانش و مدیریت دانش نیاز اساسی سازمان ها می باشد. سازمان هایی که در زمینه ی مدیریت دانش موفق اند تمایل دارند، دانش را به عنوان یک دارایی مورد توجه قرار دهند و ارزش ها و هنجارهای سازمانی، که خلق و تسهیم دانش را حمایت می کند توسعه دهند (Keran et al,2013). دانش به عنوان یک منبع کلیدی برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار است. 

    در پاسخ به محیط های رقابتی شدید بسیاری از سازمان ها جهت موفقیت کسب و کارشان به استفاده و مدیریت بهتر دانش در سازمان روی آورده اند (Wu,2012). مدیریت دانش، نگهداری و توزیع دانش در یک سازمان را به منظور دستیابی به مزیت رقابتی تسهیل می کند. به عبارتی مدیریت دانش مفهوم گسترده ایست که بیانگر کلیه ی فرآیندهایی که سازمان از طریق آن دانش را گسترش می دهد می باشد که این فرآیندها شامل :کسب، نگهداری و ذخیره، توزیع، تسهیم و کاربرد دانش در یک سازمان است (Keran et al,2013). 

    مدیریت دانش به خودی خود در سازمان پا نمی گیرد .اجرای برنامه های مدیریت دانش نیازمند رهبری و اداره مؤثر دانش در کلیه ی سطوح سازمانی است. در سازمانی که مفهوم رهبری دانش در آن تحقق یافته است، دانش به عنوان یک منبع راهبردی سازمان مطرح می باشد که برای مدیریت این منبع ارزشمند، طرح راهبردی مدونی بر اساس چشم انداز و مدیریت دانش سازمان تدوین شده است (ابطحی و صلواتی ،1385). 

    فهرست مطالب

    فصل اول : کلیات تحقیق

    1-1 مقدمه 1

    2-1 بیان مسئله 

    3-1 اهمیت و ضرورت موضوع  2

    4-1 چارچوب نظری تحقیق    3  

    5-1 سؤالات تحقیق  7

    1-5-1  سؤال اصلی تحقیق 

    2-5-1  سؤالات فرعی تحقیق  7

    6-1 فرضیات تحقیق   7

    1-6-1 فرضیه اصلی تحقیق  7

    2-6-1 فرضیات فرعی تحقیق  8

    7-1 اهداف تحقیق یا نتایج مورد انتظار  8

    8-1 قلمرو تحقیق     8 

    1-8-1 قلمرو مکانی 

    2-8-1 قلمرو زمانی  8

    9-1 روش گرآوری داده ها   8 

    10-1 روش تحلیل داده ها  9

    11-1 روش نمونه گیری و تخمین حجم نمونه  9

    12-1 موانع و محدودیت های تحقیق  10

    13-1 نقشه راه   10

    14-1 تعاریف واژگان و اصطلاحات  11

    فصل دوم : مبانی نظری تحقیق

    1-2 مقدمه  16

    2-2 تعارف مدیریت دانش  17

    3-2 تاریخچه مدیریت دانش    19   

    4-2 مدل های مدیریت دانش  20

    1-4-2 مدل هفت سی  21 

    2-4-2 مدل شش گانه استیو هالس  21

    3-4-2 مدل رن جانسون  23

    4-4-2 مدل کاربست مدیریت دانش در سازمان های دولتی ایران 24

    5-4-2 مدل چارچوب ستون های مدیریت دانش  24 

    6-4-2 مدل چارچوب مفهومی توسعه شاخص های KMC در اثربخشی مدیریت دانش  25

    7-4-2 مدل سنگ بنای مدیریت دانش  26

    5-2 تعاریف ابعاد اصلی فرآیند مدیریت دانش  29

    1-5-2 خلق و کسب دانش  29

    2-5-2 تسهیم دانش  30 

    3-5-2 کاربرد دانش  32 

    4-5-2 نگهداری و ذخیره دانش  33

    5-5-2 فرآیند ارزیابی و بازخور  34

    6-2 تعاریف رهبری  34 

    7-2 تمایز بین رهبری و مدیریت  35

    8-2 مکاتب رهبری  37

    1-8-2 مکتب صفات شخصی  38

    2-8-2 مکتب رفتاری  39 

    1-2-8-2 مطالعات دانشگاه آیوا 40

    2-2-8-2 نظریه مطالعات میشیگان  41

    3-2-8-2 مطالعات اوهایو  41

    4-2-8-2 نظریه شبکه مدیریت  42

    5-2-8-2 نظریه چهار سبک رهبری  44

    3-8-2 مکتب اقتضایی 44

    1-3-8-2 نظریه پیوستاری رهبری 44

    2-3-8-2 نظریه رهبری مبتنی بر موقعیت(رهبری وضعیتی) 45

    3-3-8-2 نظریه رهبری اقتضایی فیدلر  47

    4-3-8-2 نظریه مسیر-هدف 48

    5-3-8-2 تئوری تعامل رهبر- عضو (LMX)  50 

    4-8-2 مکاتب نوین رهبری  51 

    1-4-8-2 نظریه جانشین های رهبری  51

    2-4-8-2 نظریه اسنادی رهبری  51

    3-4-8-2 نظریه رهبری تحول آفرین و تبادلی  52

    9-2 رهبری تحول آفرین  53

    1-9-2 نفوذ آرمانی  55

    1-1-9-2 ویژگی های آرمانی  56

    2-1-9-2 رفتارهای آرمانی  56

    2-9-2 انگیزش الهام بخش  56

    3-9-2 ملاحظات فردی  57

    4-9-2 ترغیب ذهنی  58

    10-2 نظریه های مختلف مربوط به رهبری تحول آفرین  60

    1-10-2 نظریه رهبری تحول آفرین برنز  60

    2-10-2 نظریه رهبری تحول آفرین بنیس و نانوس 60 

    3-10-2 نظریه رهبری تحول آفرین شاین  61

    4-10-2 نظریه رهبری تحول آفرین تیچی و دیونا  62 

    5-10-2 نظریه رهبری تحول آفرین شرمر هورن  62

    6-10-2 نظریه رهبری تحول آفرین باس  63

    7-10-2 نظریه باس و آوولیو 64

    11-2 رهبری تبادلی  64

    1-11-2 ابعاد اصلی رهبری تبادلی  65 

    1-1-11-2 پاداش های مشروط  65

    2-1-11-2 مدیریت بر مبنای استثناء فعال  65

    3-1-11-2 مدیریت بر مبنای استثناء منفعل  66

    12-2 رهبری عدم مداخله گر 66

    13-2 رهبری و مدیریت دانش  67

    14-2 ابعاد و ویژگی های رهبری  71

    15-2 صندوق ضمانت صادرات ایران  74

    16-2 تاریخچه صندوق ضمانت صادرات ایران 74

    17-2 ریسک های تحت پوشش صندوق  75

    1-17-2 ریسک های تجاری  75

    2-17-2 ریسک های سیاسی 75

    18-2 خدمات ارائه شده توسط صندوق 76

    1-18-2 اعتبارسنجی خارجی  76

    2-18-2 اعتبارسنجی داخلی 76

    3-18-2 صدور انواع بیمه نامه 76

    1-3-18-2 بیمه نامه کل گردش صادرات 76

    2-3-18-2 بیمه نامه خاص صادرات 77

    3-3-18-2 بیمه نامه صدور خدمات فنی مهندسی 77

    4-3-18-2 بیمه نامه سرمایه گذاری 77

    5-3-18-2 بیمه نامه بلا اثر شدن قرارداد صادراتی 78

    6-3-18-2 بیمه نامه خرید دین اسناد صادراتی  78

    7-3-18-2 بیمه نامه تضمین اعتبارات بانک بابت تضمین اعتبارات دیداری  78

    4-18-2 صدور انواع ضمانت نامه   78

    1-4-18-2 ضمانت نامه اعتباری تولیدی  78

    2-4-18-2 ضمانت نامه اعتباری ریالی  79

    3-4-18-2 ضمانت نامه اعتباری ارزی  79

    4-4-18-2 ضمانت نامه پوشش اعتبار خرید 79

    19-2 بخش دوم: پیشینه تحقیق 80

    1-19-2 تحقیقات انجام شده در زمینه مدیریت دانش  80 

    2-19-2 تحقیقات انجام شده در زمینه رهبری تحول آفرین 83 

    23-19-2 تحقیقات انجام شده در زمینه مدیریت دانش و رهبری  85 

    20-2 مدل پیشنهادی تحقیق  88

    فصل سوم : روش تحقیق

    1-3 مقدمه 90

    2-3 هدف تحقیق   90 

    3-3 نوع تحقیق  91

    4-3 روش تحقیق  91 

    5-3 جامعه و نمونه آماری  91 

    6-3 روش گردآوری اطلاعات 92 

    1-6-3 منابع اولیه  92

    2-6-3 منابع ثانویه  92

    7-3 ابزار گردآوری اطلاعات  92

    8-3 روایی و پایایی پرسشنامه  92

    1-8-3 پرسشنامه رهبری چند عاملی باس و آوولیو 92

    1-1-8-3 پایایی (اعتماد) پرسنامه رهبری چند عاملی  93

     2-1-8-3 روایی (اعتبار) پرسنامه رهبری چند عاملی  93

    3-1-8-3 شاخص های مورد سنجش در پرسشنامه رهبری چند عاملی  94 

    2-8-3 پرسشنامه مربوط به متغییر مدیریت دانش  96

    1-2-8-3 پایایی پرسشنامه مدیریت دانش  97

    2-2-8-3 روایی (اعتبار) پرسشنامه مدیریت دانش 98

    3-8-3 پایایی کلی پرسشنامه  98

    4-8-3 روایی کلی پرسشنامه  99

    9-3 مدل تحلیلی پژوهش  100

    10-3 روش تحلیل داده ها  102

    فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

    1-4 مقدمه  104

    2-4 تحلیل با استفاده از آمار توصیفی  104 

    1-2-4 درصد فراوانی پاسخ دهندگان از لحاظ جنسیت  104 

    2-2-4 درصد فراوانی پاسخ دهندگان از لحاظ تحصیلات  105

    3-2-4 درصد فراوانی پاسخ دهندگان از لحاظ سمت شغلی  106

    4-2-4 درصد فراوانی پاسخ دهندگان از لحاظ سمت شغلی 106

    3-4 تحلیل با استفاده از آمار استنباطی  107 

    4-4 آزمون هم خوانی داده های مدیریت دانش و سبک رهبری با توزیع نرمال  107

    5-4 تحلیل آماری فرضیه اصلی تحقیق  112

    6-4 تحلیل آماری فرضیات فرعی تحقیق  113

    1-6-4 تحلیل آماری مربوط به فرضیه فرعی اول  113

    2-6-4 تحلیل آماری مربوط به فرضیه فرعی دوم 114

    3-6-4 تحلیل آماری مربوط به فرضیه فرعی سوم  115

    4-6-4 تحلیل آماری مربوط به فرضیه فرعی چهارم  116

    7-4 نتایج تحلیل مبتنی بر حداقل مربعات جزئی(PLS) 117

    1-7-4 تحلیل عاملی متغییرهای مدل تحقیق  117

    2-7-4 مدل مفهومی تحقیق در قالب مدل سازی معادلات ساختاری  119

    3-7-4 نمودار مسیر و آزمون فرضیات با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری  120

    4-7-4 ضریب تعیین (R2) 123

    8-4 نتایج کلی حاصل از تحلیل فرضیات تحقیق  123

    فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

    1-5 مقدمه  126

    2-5 نتایج تحقیق  127

    1-2-5 نتایج مربوط به متغییر مدیریت دانش  127

    2-2-5 نتایج مربوط به متغییر سبک رهبری  128

    3-2-5 نتایج مربوط به رابطه میان متغییرهای مکنون تحقیق  129

    3-5 مدل مفهومی اولیه تحقیق  130

    4-5 مقایسه مدل اولیه و مدل نهایی تحقیق  131

    5-5 جنبه نوآوری تحقیق  132

    6-5 محدودیت های تحقیق  132

    7-5 پیشنهادهای تحقیق  132

    1-7-5 پیشنهادهایی بر اساس یافته های تحقیق  132

    2-7-5 پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی  134

    فهرست جداول

    جدول 1-2 تعاریف مختلف مدیریت دانش  18

    جدول 2-2 گاه شمار مدیریت دانش  20 

    جدول 3-2 مدل های مختلف مدیریت دانش  28

    جدول 4-2 تفاوت بین رهبری و مدیریت  36

    جدول 5-2 خلاصه نظریه های رهبری  37

    جدول 6-2 ویژگی های شخصی و خصوصیات شخصیتی رهبری 39

    جدول 7-2 سبک های رهبری لیکرت 44

    جدول 8-2 جانشین های رهبری  51

    جدول 1-3 نتیجه آزمون آلفای کرونباخ گویه های مدیریت دانش  97

    جدول 2-3 نتیجه آزمون دو نیم سازی گویه های مدیریت دانش  98 

    جدول 3-3 نتیجه آزمون آلفای کرونباخ گویه های پرسشنامه  98

    جدول 4-3 آلفای کرونباخ مربوط به متغییرهای مکنون مدل  99 

    جدول 5-3 ضریب پایایی مرکب مربوط به متغییرهای مکنون مدل  99

    جدول 6-3 ضریب روایی همگرا مربوط به متغییرهای مکنون مدل  100

    جدول 7-3 مدل تحلیلی پژوهش  101

    جدول 1-4 نتایج تحلیل رگرسیون مربوط به فرضیه اصلی اول  113

    جدول 2-4 نتایج تحلیل رگرسیون مربوط به فرضیه فرعی اول  114

    جدول 3-4 نتایج تحلیل رگرسیون مربوط به فرضیه فرعی دوم 115

    جدول 4-4 نتایج تحلیل رگرسیون مربوط به فرضیه فرعی سوم  116

    جدول 5-4 ضرایب آزمون تحلیل رگرسیون درباره میزان تأثیر سبک های رهبری بر مدیریت دانش  117

    جدول 6-4 ضرایب مسیر متغییرهای مکنون مدل 121

    جدول 7-4 نتایج کلی حاصل از تحلیل فرضیات تحقیق  124

    فهرست شکل ها

    شکل 1-1 مدل چند گانه رهبری

    شکل 2-1 مدل سنگ بنای مدیریت دانش  6

    شکل 3-1 نقشه راه انجام تحقیق  10

    شکل 1-2 مدل مبتنی بر فرآیندهای دانش  22

    شکل 2-2 مدل مدیریت دانش با توجه به ساختار کار  23

    شکل 3-2 مدل پیشنهادی ابطحی- صلواتی برای کاربست مدیریت دانش در سازمان های دولتی ایران  24

    شکل 4-2 مدل چارچوب مفهومی توسعه شاخص های KMC در اثربخی مدیریت دانش  25

    شکل 5-2 مدل سنگ بنای مدیریت دانش  26 

    شکل 6-2 پیوستار رهبری مطالعات میشیگان 42

    شکل 7-2 وضعیت های رهبری اوهایو  42

    شکل 8-2 شبکه مدیریت بلیک و موتون 43

    شکل 9-2 نظریه پیوستاری تانن بام و اشمیت  45

    شکل 10-2 الگوی رهبری مبتنی بر موقعیت  46

    شکل 11-2 رابطه بین شرایط و سبک های رهبری  48 

    شکل 12-2 رابطه بین سبک های رهبری مؤثر و عوامل سه گانه موقعیت  48

    شکل 13-2 اجزاء اصلی تئوری مسیر-هدف  49

    شکل 14-2 تئوری تعامل رهبر-عضو  50

    شکل 15-2 تأثیرگذاری سبک های رهبری تحول آفرین و تبادلی بر تسهیم دانش  71

    شکل 16-2 ابعاد رهبری دانش  72

    شکل 17-2 رابطه بین مدیریت دانش و یادگیری سازمانی و نوآوری سازمانی  81

    شکل 18-2 تأثیر رهبری تحول آفرین بر خلاقیت و نوآوری سازمانی  83 

    شکل 19-2 نقش رهبری بر انتقال دانش در سازمان های خلاق  86 

    شکل 20-2 مدل اولیه پیشنهادی تحقیق  88

    شکل 1-4 فراوانی پاسخ دهندگان از لحاظ جنسیت  105 

    شکل 2-4 فراوانی پاسخ دهندگان از لحاظ تحصیلات 105

    شکل 3-4 فراوانی پاسخ دهندگان از لحاظ سمت شغلی  106

    شکل 4-4 فراوانی پاسخ دهندگان از لحاظ سابقه کار  106

    شکل 5-4 بارهای عاملی و ضرایب مسیر متغییرها و شاخص های تشکیل دهنده مدل 118

    شکل 6-4 بار عاملی مربوط به شاخص های متغییر مدیریت دانش  118

    شکل 7-4 بار عاملی مربوط به شاخص های متغییر رهبری تحول آفرین  119

    شکل 8-4 بار عاملی مربوط به شاخص های متغییر رهبری تبادلی  119

    شکل 9-4 مدل مفهومی بر اساس مدل سازی معادلات ساختاری  120

    شکل 10-4 مقدار آماره t مربوط به متغییرهای مکنون مدل  121

    شکل 11-4 بار عاملی و ضرایب مسیر مدل نهایی مبتنی بر معادلات ساختاری  123

    شکل 1-5 مدل مفهومی اولیه تحقیق  130

    شکل 2-5 مدل مفهومی نهایی تحقیق  131 

    قیمت فایل فقط 147,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : بررسی رابطه مدیریت دانش و سبک رهبری در سازمان , مدیریت دانش , سبک رهبری توانمندساز , سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش , پیاده سازی موفق مدیریت دانش , رابطه بین مدیریت دانش و سبک رهبری , پایان نامه با موضوع مدیریت دانش , دانلود پایان نامه مدیریت دانش , پایان نامه مدیریت دانش doc , موضوع پایان نامه مدیریت دانش


برچسب‌ها: بررسی,رابطه,مدیریت,دانش,و,سبک,رهبری,در,سازمان,
+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ساعت ۱۴:۲۳ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پاورپوینت نسبت طلایی در هنر و معماری

مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت نسبت طلایی در هنر و معماری

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 


برچسب‌ها: پاورپوینت,نسبت,طلایی,در,هنر,و,معماری,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت ۱۰:۴۷ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پرسشنامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک

مرجع فایلهای آموزشی | پرسشنامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • مرجع فایلهای آموزشی | پرسشنامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک

    پرسشنامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک


    پرسشنامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک
    دسته: مدیریت
    بازدید: 1 بار

    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 24 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 10

    هدف از این پرسشنامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانکهای شعب استان گیلان می باشد

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش مدیریت نیروی انسانی

    پرسشنامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک

    چکیده

          هدف این تحقیق سنجش تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش می باشد. این تحقیق بر حسب هدف کاربردی و بر اساس روش توصیفی از نوع همبستگی است. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق مورد مطالعه شامل شعب بانک های غرب استان گیلان می باشد. که در سطح واحد سازمانی مورد تحلیل و بررسی قرارگرفته است جامعه آماری تحقیق برابر182 شعبه بانک دولتی وخصوصی در سطح 6 شهرستان (آستارا، تالش، رضوانشهر، ماسال، بندر انزلی و صومعه صرا) که مشغول به ارائه خدمات هستند می باشد.که حجم نمونه 96 می باشد.

    برای تجزیه و تحلیل توصیفی پژوهشی داده های از شاخص فراوانی، درصد فراوانی و از شاخص های مرکزی استفاده شده است. و برای بررسی نرمال بودن داده ها از آزمون کولموگروف- اسمیرنوف استفاده شده و جهت آزمون فرضیه های تحقیق از آزمون رگریسیون استفاده شده است. یافته ها تحقیق نشان از تأثیر مثبت و معنادار سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش دارد و همچنین تاثیر مثبت و معنادار متغیرهای سرمایه ساختاری بر مدیریت دانش، سرمایه شناختی بر مدیریت دانش و سرمایه ارتباطی بر مدیریت دانش است.

    واژگان کلیدی:

    سرمایه اجتماعی

    سرمایه ساختاری

    سرمایه شناختی

    سرمایه ارتباطی

    مدیریت دانش

    1-1  روش و ابزار جمع آوری داده­ها

         در این تحقیق روش­های جمع­ آوری داده­ها واطلاعات به صورت میدانی وکتابخانه­ای انجام گرفت.در روش میدانی از پرسشنامه استفاده شده است که به این منظور برای سنجش سرمایه اجتماعی از پرسشنامه ناهاپیت و گوشال و برای سنجش مدیریت دانش از پرسشنامه پاتریك فونگ وهمكاران(2009) با انجام تعدیلاتی، استفاده شده است. وهمچنین درروش کتابخانه­ای ازکتاب­ها و منابع دانشگاهی رشته مدیریت برای تعاریف متغییرها و ادبیات نظری تحقیق استفاده به عمل آمده است.

          پرسشنامه تحقیق حاضر شامل 66 گویه می­باشد. 28 گویه برای سنجش سرمایه اجتماعی و 38 گویه برای ارزیابی فرایندهای مدیریت دانش طراحی شده است. گویه تنظیم شده براساس مقیاس پنج گزینه­ای لیکرت (خیلی موافقم = 5، موافقم= 4، نظری ندارم = 3، مخالفم= 2 و خیلی مخالفم= 1)  ساخته شده است (سکاان، اوما، 1391: ص221). گویه­های مربوط به سرمایه اجتماعی بر اساس پرسشنامه طراحی شده توسط ناهاپیت و گوشال (1998) با تعدیلاتی برای سنجش سه بعد سرمایه اجتماعی شامل شناختی، ساختاری و ارتباطی طراحی شده­اند. که هفت خرده مقیاس شبکه ها، اعتماد، همکاری، فهم متقابل، روابط، ارزش ها، تعهد را مورد بررسی قرار می دهد که عبارتند از:

    –       بعدساختاری: موارد 1تا 8 که دارای خرده مقیاس شبکه­ها ( موارد 1، 2، 3، 4) و روابط (موارد 5، 6، 7، 8 ) می­باشد.

    –  بعد شناختی: موارد 9تا 15 که دارای خرده مقیاس همکاری (موارد9 ،10، 11 ، 12) و ارزش­ها (موارد 13، 14 ،15) می­باشد.

    –  بعد ارتباطی: موارد 16تا 28 که دارای خرده مقیاس اعتماد ( موارد 16، 17، 18،19، 20)، فهم متقابل (موارد 21، 22، 23 و 24) و تعهد (موارد 25، 26، 27 و 28) می­باشد.

    و گویه­های مربوط به فرایندهای مدیریت دانش بر اساس پرسشنامه طراحی شده توسط پاتریك فونگ و همكاران(2009) و با انجام تعدیلاتی طراحی شده­اند. این پرسشنامه بر اساس پنج بعد مدیریت دانش شامل: اکتساب دانش، ایجاد دانش، ذخیره دانش، توزیع کردن دانش و نگهداری از دانش طراحی شده است و مورد بررسی قرار می­دهد که عبارتند از:

    –       اکتساب دانش: موارد 29 تا 34

    –       ایجاد دانش: موارد35 تا 40

    –       ذخیره کردن دانش: موارد 41 تا 50

    –       توزیع دانش: موارد 51 تا 61

    –       نگهداری از دانش: موارد 62 تا 66 می­باشد.

    1-2   روایی وپایایی از جمع­آوری داده­ها

          هنگامی كه به امید مطالعه یك مفهوم مجموعه­ای از پرسش­ها ( یا یك ابزار اندازه گیری) را مطرح می­كنیم، چگونه می توانیم اطمینان یابیم كه واقعاً به اندازه گیری همان مفهوم مورد نظر پرداخته ایم یا چیز دیگری را سنجیده­ایم برای آزمودن برازش اندازه ها چند نوع آزمون روائی وجود دارد ( سكاران، اوما ـ1391: ص 223).

    روایی محتوا:

          روائی محتوا اطمینان می­دهد كه ابزار مورد نظر به تعداد كافی پرسش­های مناسب برای اندازه­گیری مفهوم مورد سنجش دربردارد. هر قدر عناصر مقیاس گسترده­تر و قلمرو و مفهوم مورد سنجش را بیشتر در برگیرد روائی محتوا بیشتر خواهد بود. به بیان دیگر روائی محتوا نشان می­دهد كه ابعاد و عناصر یك مفهوم تا چه حد تحت پوشش دقیق قرار گرفته است ( سكاران، اوما ـ 1391: ص 223). در این تحقیق برای روایی ابزار از روایی محتوا بهره­گیری شده است. بدین منظور از ابتدا با دقت در مطالعات کتابخانه­ای و استفاده از الگوهای مرجع موجود در تحقیقات مشابه، سعی شده است از مولفه­ها و شاخص­های مورد قبول و مناسب استفاده شود. سپس پرسشنامه اولیه طراحی شده برای اساتید ارسال و پس از تایید نهایی استاد راهنما و کارشناسان و انجام اصلاحات مقتضی، نهایی گردید.

    اعتبار(پایایی)پرسشنامه:

           پایایی ابزار كه از آن به اعتبار، دقت و اعتماد پذیری نیز تعبیر می­شود، عبارت است از اینكه اگر یك وسیله اندازه­گیری كه برای سنجش متغیر و صفتی ساخته شده در شرایط مشابه در زمان یا مكان دیگر مورد استفاده قرار گیرد، نتایج مشابهی از آن حاصل شود؛ به عبارت دیگر، ابزار پایا یا معتبر ابزاری است كه از خاصیت تكرار­پذیری و سنجش نتایج یكسان برخوردار باشد (حافظ نیا و همکاران، 1392: ص155).

    به منظور اندازگیری پایایی پرسشنامه، از روش آلفای كرونباخ با استفاده از نرم افزار SPSS18 استفاده شده است. آلفای کرونباخ همبستگی درونی را می­سنجد ضریب همبستگی آلفای کرونباخ، یک مقدار بین صفر و یک می­باشد. در صورتی یک پرسشنامه پایاست که مقدار آلفای کرونباخ بزرگتر از مقدار7/0 باشد و هر چه این مقدار به عدد 1 نزدیک­تر باشد پرسشنامه از پایایی بالاتر برخوردار می­باشد (مومنی، فعال قیومی،1391: ص 212). مقدار آلفای بدست آمده برای پرسشنامه­های سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش به ترتبب 86/0 و85/0 می­باشد.

    جدول ‏3‑2: ضریب آلفای کرونباخ

    متغیرها

    ضریب آلفای کرونباخ

    تعداد گویه­های متغیر

    سرمایه اجتماعی

    86/0

    28 گویه (28-1)

    بعد ساختاری

    856/0

    8 گویه (8-1)

    بعد شناختی

    855/0

    7 گویه (15-9)

    بعد ارتباطی

    856/0

    13گویه (28-16)

    مدیریت دانش

    85/0

    38 گویه (66-29)

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : پرسشنامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک , پرسشنامه مدیریت دانش , پرسشنامه سرمایه اجتماعی , پرسشنامه سنجش سرمایه اجتماعی , پرسشنامه ارزیابی فرایندهای مدیریت دانش , پرسشنامه تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش , پرسشنامه رابطه سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش , پرسشنامه سنجش تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش , پرسشنامه تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش در بانک


برچسب‌ها: پرسشنامه,بررسی,رابطه,سرمایه,اجتماعی,و,ابعاد,آن,با,مدیریت,دانش,در,بانک,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت ۱۰:۰۰ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پروتکل درمان شناختی رفتاری اختلالات تغذیه ای به صورت راهنما محور بر اساس CBT-E

پروتکل درمان شناختی رفتاری اختلالات تغذیه ای به صورت راهنما محور بر اساس CBT-E

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • پروتکل درمان شناختی رفتاری اختلالات تغذیه ای به صورت راهنما محور بر اساس CBT-E

    پروتکل درمان شناختی رفتاری اختلالات تغذیه ای به صورت راهنما محور بر اساس CBT-E در 79 صفحه ورد قابل ویرایش به زبان فارسی با فرمت docx

    مشخصات فایل

    نکته مهم : پروتکل حاضر یک پروتکل Transdiagnostic است .

    نوع پروتکل : راهنما محور ( یعنی گزینش فرمولاسیون برگزاری جلسات با درمانگر است و درمانگر خود باید با توجه به ارزیابی و راهنمای موجود، جلسات را تیتر گذاری و تدوین کند ) و در مقاطعی مصاحبه ای

    تعداد صفحات : 79

    قابل ویرایش : بله

    منابع : دارد ( به شیوه APA )

    پاورقی : ندارد

    قابل استفاده برای درمانگران و کسانی که آشنا به استفاده از پروتکل راهنما محورند.

    تهیه کننده : وبسایت آفمَس به نشانی ofmas.ir

    پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات : 09191809834 ( لطفا فقط پیامک یا تلگرام )

    نحوه دریافت این فایل : بلافاصله پس ازپرداخت آنلاین 39 هزار تومان، قادر به دانلود خواهید بود .

    نگارش متن با فونت b nazanin  با اندازه 14 و فاصله خطوط 1.5

    فهرست مطالب موجود در فایل

    پیش گفتار
    مقدمه
    طبقه بندی و تشخیص
    ویژگی های بالینی
    بی اشتهایی عصبی
    وسواس پرخوری عصبی
    اختلال تغذیه ای NOS
    توسعه و جریان بعدی
    چشم انداز Transdiagnostic
    نظریه ی شناختی-رفتاری مراقبت اختلالات تغذیه ای
    پرخوری عصبی
    کم اشتهایی عصبی و اختلال تغذیه ای NOS
    تحقیقات درمانی
    افزایش درمان شناختی-رفتاری
    کلیات درمان
    بیمار
    درمانگر
    ارزیابی بیماران و آماده سازی آن ها برای درمان
    دیدار (ها) ی اولیه ی ارزیابی
    نتیجه ی ارزیابی
    موانع CBT-E
    افسردگی بالینی
    سوء مصرف مداوم مواد
    بحران ها و مشکلات بزرگ زندگی
    ناتوانی در دنبال کردن درمان
    عدم موفقیت CBT-E در گذشته
    طول درمان
    پیاده سازی CBT-E
    پروتکل درمانی
    مراحل درمان
    مرحله 1
    سازماندهی خودمراقبتی در زمان واقعی
    سازماندهی توزین هفتگی
    آموزش بیمار درباره ی مشکلات تغذیه
    ایجاد " تغذیه ی منظم "
    سه مشکل رایج در هنگامی که به بیماران کمک می شود این الگوی تغذیه را بپذیرند.
    مشارکت سایر افراد مهم
    مرحله ی 2
    ایجاد یک ارزیابی مشترک از پیشرفت
    طراحی مرحله ی 3
    مرحله ی 3
    پنج عنصر اصلی این جنبه از درمان
    شناسایی ارزیابی بیش از حد و عواقب آن
    گسترش حوزه های نادیده گرفتن خود – ارزیابی
    بررسی و نظارت بدنی و پرهیز از آن
    تشخیص فرم های غیر معمول از بررسی بدنی
    تشخیص فرم های مراقبتی بیشتر برای بررسی بدنی
    تشخیص " احساس چاق شدن "
    مراحل تشخیص احساس چاق شدن
    کاوش اولیه از ارزیابی بیش از حد
    مشخص سازی رژیم غذایی
     عوارض جانبی
    انواع مکانیزم های مختلفی که ممکن است بیمار با آن درگیر باشد
    مرحله ی 4
    کاهش خظر ابتلا به بیماری در آینده
    به حداقل رساندن خطر عود
    درمان پایانی
    ایجاد بررسی پس از درمان
    نکته های نهایی

    منابع

    توضیح در مورد شیوه توضیحات پروتکل و مبنای آن

    درمان های راهنما محور به معالجان اجازه می دهد تا به گونه های متنوعی درمان را شخصی سازی کنند؛ شامل گسترش یک برنامه درمانی برای بیماران در مدل درمان کلی و ارزیابی جلسه به جلسه ( بر پایه ی خود مراقبتی ) برای تخمین زمان و اهداف مشارکت است. با این وجود، چالش این است که انعطاف پذیری بیشتری در فرمولاسیون درمان راهنما محور ایجاد شود که قابلیت بررسی بیماران به شیوه ای شخصی و منعطف را می دهد. امید ما این است که CBT-E یک گام جلوتر در این رویکرد است. محدودیت اصلی برخی از درمان های راهنما محور این است که درمان معمولا توسط تشخیص DSM-IV بیمار انجام می شود. این ناهمگونی را که در بیشتر دسته بندی های DSM وجود دارد نادیده می گیرد در مقابل، CBT-E از یک Transdiagnostic مشتق شده است و فرم دقیق آن به یک فرمولاسیون انفرادی تری نسبت به DSM-IV وابسته است. بنابراین، از آن جایی که درمان در آنالیز رایج تر است، یک ویژگی رفتار درمانی هم از درمان تجربی برای پرخوری عصبی مشتق شده است. یک چالش کلی در تأکید بر انعطاف پذیری بیشتر درمان، انعطاف پذیری بالینی است با مدل ساخته شده و خاص درمان راهنما محور. CBT-E برای رسیدن به این هدف با شناسایی مکانیزم هایی که اختلالات تغذیه ی بیماران خاص را حفظ می کند تلاش می کند و سپس آن ها را با شیوه ای درمانی مبتنی بر سند ( شواهد )مورد هدف قرار می دهد.

    توضیح در مورد پروتکل، گروه سنی و وزنی قابل استفاده :

    CBT-E یک درمان برای بیمارانی با یک مشکل تغذیه ای با شدت بالینی است ( یعنی اختلال ماندگار است و به طور قابل توجهی با عملکرد روانی اجتماعی یا سلامتی فیزیکی اش مرتبط است). نسخه ی بزرگسالان درمان برای بیماران 18 سال به بالا طراحی شده است. این به طور یکسان برای مردان و زنان مناسب است. از آن جایی که یک درمان مبتنی بر سرپایی بودن بیمار است، این ضروری است که برای بیمار امنیت وجود دارد که به این طریق، به لحاظ فیزیکی و روانشناسی مدیریت کند. در عمل این بدان معناست که وضعیت فیزیکی بیمار باید پایدار باشد و او نباید در معرض خودکشی باشد. درمان با بیماران در شدت طیف وزنی استفاده نشده است بلکه برای بیمارانی با BMI بین 15 و 40 طراحی شده است. اگرچه بعضی بیماران با BMI زیر 15 می توانند با CBT-E مدیریت شوند، این بهترین روش برای درمانگران با تجربه است. بیماران با یک BMI بالای 40 دارای نیازهای خاص درمانی هستند و ممکن است نامزد جراحی چاقی باشند.

    نکات مهم و حقوقی پیش از خرید حقوقی :

    این فایل توسط تیم آفمَس تهیه شده و فقط و فقط خریدار این فایل مجاز به استفاده از آن در تحقیق یا درمان خود است.


    شما حق ندارید این فایل را برای فرد دیگری ارسال کنید.


    هرگونه فروش اینترنتی و یا دستی این فایل حرام بوده و عقوبت اخروی و پیگیری قضایی خواهد داشت. زیرا ماه ها برای تهیه آن زحمت کشیده شده است. در صورت عدم رعایت ، بخش حقوقی آفمَس از شما شکایت خواهد کرد.


    از پرینت کردن این فایل در کافی نت ها خودداری کنید .


برچسب‌ها: پروتکل,درمان,شناختی,رفتاری,اختلالات,تغذیه,ای,به,صورت,راهنما,محور,بر,اساس,CBT-E,
+ نوشته شده در سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ساعت ۱۸:۵۶ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

ترجمه مقاله Flotillins در سیگنالینگ گیرنده کیناز تیروزین و سرطان

ترجمه مقاله Flotillins در سیگنالینگ گیرنده کیناز تیروزین و سرطان

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • ترجمه مقاله Flotillins در سیگنالینگ گیرنده کیناز تیروزین و سرطان

    دید کلی :

    ترجمه مقاله Flotillins در سیگنالینگ گیرنده کیناز تیروزین و سرطان در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx به زبان فارسی به همراه اصل مقاله انگلیسی

    توضیحات کامل :

    ترجمه مقاله Flotillins در سیگنالینگ گیرنده کیناز تیروزین و سرطان در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx به زبان فارسی به همراه اصل مقاله انگلیسی

    چکیده

    Flotillins پروتئین به شدت محفوظ شده ای هستند که در کلسترول غنی از microdomainsدر غشای سلولی متمرکز شده است. ارتباط آنها با مسیرهای مختلف سیگنالینگ برای مثال چسبندگی سلول، فرآیندهای غشایی و رشد آکسون نشان داده شده است. یافته های اخیر نشان داده است که اغلب flotillins در انواع مختلف سرطانهای انسانی بیش از حد بیان میشوند. ما در اینجا عملکرد پیشنهادی flotillins را حین سیگنالینگ گیرنده تیروزین کیناز و در سرطان بررسی میکنیم. اگر چه flotillins به عنوان اهداف تیمار سرطان قلمداد شده است، ما در اینجا نشان می دهیم که باید مراقب بود چرا که ممکن است فرسایش flotillin اثراتی ایجاد کند که به جای کاهش فعالیت مسیرهای سیگنالینگ خاص، آنها را افزایش دهد. از سوی دیگر، به نظر می رسد بیان بیش از حد flotillin با تشکیل متاستاز در سرطان های خاص در ارتباط می باشد، همچنین ما پیامدهای این یافته ها را نیز برای جنبه های آتی تیمار در مورد بحث قرار دادیم.


    کلمات کلیدی:
    سرطان؛ گیرنده تیروزین کیناز؛ flotillins؛ متاستاز، میتوژن فعال کننده پروتئین کیناز ؛ انسولین؛ بیماری دیابت

    Abstract:

    Flotillins are highly conserved proteins that localize into specific cholesterol rich microdomains in cellular membranes. They have been shown to be associated with, for example, various signaling pathways, cell adhesion, membrane trafficking and axonal growth. Recent findings have revealed that flotillins are frequently overexpressed in various types of human cancers. We here review the suggested functions of flotillins during receptor tyrosine kinase signaling and in cancer. Although flotillins have been implicated as putative cancer therapy targets, we here show that great caution is required since flotillin ablation may result in effects that increase instead of decrease the activity of specific signaling pathways. On the other hand, as flotillin overexpression appears to be related with metastasis formation in certain cancers, we also discuss the implications of these findings for future therapy aspects.  

    Keywords:

    cancer; receptor tyrosine kinases; flotillins; metastasis; mitogen activated proteins kinase; insulin; diabetes  


برچسب‌ها: ترجمه,مقاله,Flotillins,در,سیگنالینگ,گیرنده,کیناز,تیروزین,و,سرطان,
+ نوشته شده در سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ساعت ۱۸:۵۵ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

ترجمه مقاله Flotillins در سیگنالینگ گیرنده کیناز تیروزین و سرطان

ترجمه مقاله Flotillins در سیگنالینگ گیرنده کیناز تیروزین و سرطان

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • ترجمه مقاله Flotillins در سیگنالینگ گیرنده کیناز تیروزین و سرطان


    ترجمه مقاله Flotillins در سیگنالینگ گیرنده کیناز تیروزین و سرطان دسته: پزشکی

    بازدید: 56 بار

    فرمت فایل: docx

    حجم فایل: 514 کیلوبایت

    تعداد صفحات فایل: 13

    ترجمه مقاله Flotillins در سیگنالینگ گیرنده کیناز تیروزین و سرطان در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx به زبان فارسی به همراه اصل مقاله انگلیسی

    چکیده

    Flotillins پروتئین به شدت محفوظ شده ای هستند که در کلسترول غنی از microdomainsدر غشای سلولی متمرکز شده است. ارتباط آنها با مسیرهای مختلف سیگنالینگ برای مثال چسبندگی سلول، فرآیندهای غشایی و رشد آکسون نشان داده شده است. یافته های اخیر نشان داده است که اغلب flotillins در انواع مختلف سرطانهای انسانی بیش از حد بیان میشوند. ما در اینجا عملکرد پیشنهادی flotillins را حین سیگنالینگ گیرنده تیروزین کیناز و در سرطان بررسی میکنیم. اگر چه flotillins به عنوان اهداف تیمار سرطان قلمداد شده است، ما در اینجا نشان می دهیم که باید مراقب بود چرا که ممکن است فرسایش flotillin اثراتی ایجاد کند که به جای کاهش فعالیت مسیرهای سیگنالینگ خاص، آنها را افزایش دهد. از سوی دیگر، به نظر می رسد بیان بیش از حد flotillin با تشکیل متاستاز در سرطان های خاص در ارتباط می باشد، همچنین ما پیامدهای این یافته ها را نیز برای جنبه های آتی تیمار در مورد بحث قرار دادیم.


    کلمات کلیدی:
    سرطان؛ گیرنده تیروزین کیناز؛ flotillins؛ متاستاز، میتوژن فعال کننده پروتئین کیناز ؛ انسولین؛ بیماری دیابت

    Abstract:

    Flotillins are highly conserved proteins that localize into specific cholesterol rich microdomains in cellular membranes. They have been shown to be associated with, for example, various signaling pathways, cell adhesion, membrane trafficking and axonal growth. Recent findings have revealed that flotillins are frequently overexpressed in various types of human cancers. We here review the suggested functions of flotillins during receptor tyrosine kinase signaling and in cancer. Although flotillins have been implicated as putative cancer therapy targets, we here show that great caution is required since flotillin ablation may result in effects that increase instead of decrease the activity of specific signaling pathways. On the other hand, as flotillin overexpression appears to be related with metastasis formation in certain cancers, we also discuss the implications of these findings for future therapy aspects.  

    Keywords:

    cancer; receptor tyrosine kinases; flotillins; metastasis; mitogen activated proteins kinase; insulin; diabetes  


    قیمت : 12,000 تومان

    پرداخت و دانلود


    بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .

    کلمات کلیدی : ترجمه مقاله Flotillins در سیگنالینگ گیرنده کیناز تیروزین و سرطان , سرطان , گیرنده تیروزین کیناز , flotillins , متاستاز , میتوژن فعال کننده پروتئین کیناز , انسولین , بیماری دیابت

برچسب‌ها: ترجمه,مقاله,Flotillins,در,سیگنالینگ,گیرنده,کیناز,تیروزین,و,سرطان,
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ساعت ۰۴:۲۴ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پاورپوینت با موضوع روشنایی در محیط کار

مرکز دانلود فایل نگارا | پاورپوینت با موضوع روشنایی در محیط کار

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • مرکز دانلود فایل نگارا | پاورپوینت با موضوع روشنایی در محیط کار

    پاورپوینت با موضوع روشنایی در محیط کار


    دسته بندي : مباحث رشته ها » پاورپوینت

    دانلود پاورپوینت با موضوع روشنایی در محیط کار
    دارای 16 اسلاید و با فرمت pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

    تعداد اسلاید : 16 اسلاید
    فرمت فایل: پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
    آماده برای :  ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

    قسمتی ازمتن اسلایدها :
                           
    فهرست مطالب

    تعریف نور و روشنایی
    منابع روشنایی
    انواع سیستم های روشنایی
    روش های توزیع روشنایی
    روش ها و وسایل اندازه گیری روشنایی
    اندازه گیری و ارزیابی روشنایی در يك شرکت مورد نظر

    تعریف نور و روشنایی :

     نور: نور از نقطه نظر فیزیکی به عنوان قسمتی از یک طیف الکترومغنا طیسی تلقی می شود که بین طول موج های 380 تا 780 نانومتر قرار دارد .

     روشنایی : انجمن مهندسان روشنایی واژه روشنایی را به عنوان انرژی تشعشعی    ارزیابی شده بوسیله چشم تعریف کرده اند.  

     ویژگی های روشنایی رضایت بخش:
       نور کافی باشد
       نور از نظر توزیع فرکانس مطلوب باشد
       درخشندگی سطوح سبب خیرگی  نشود
       سایه های مزاحم موجود نباشد

    دسته بندی: مباحث رشته ها » پاورپوینت

    تعداد مشاهده:
    73
    مشاهده

    فرمت فایل دانلودی:.rar

    فرمت فایل اصلی: powerpoint

    تعداد صفحات: 16

    حجم فایل:467
    کیلوبایت

    • محتوای فایل دانلودی:

      دانلود پاورپوینت با موضوع روشنایی در محیط کار
      دارای 16 اسلاید و با فرمت pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.


برچسب‌ها: پاورپوینت,با,موضوع,روشنایی,در,محیط,کار,
+ نوشته شده در شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ساعت ۱۹:۰۹ توسط سامان سم دسته : نظر(0)