X
تبلیغات
نمونه کار

نمونه کار

بررسی رابطه مدیریت دانش و سبک رهبری در سازمان

مرجع فایلهای آموزشی | بررسی رابطه مدیریت دانش و سبک رهبری در سازمان

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • مرجع فایلهای آموزشی | بررسی رابطه مدیریت دانش و سبک رهبری در سازمان

    بررسی رابطه مدیریت دانش و سبک رهبری در سازمان


    بررسی رابطه مدیریت دانش و سبک رهبری در سازمان
    دسته: مدیریت
    بازدید: 1 بار

    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 904 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 252

    هدف از این پایان نامه سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش در صندوق ضمانت صادرات ایران بر اساس مدل باس مورد بررسی قرار می گیرد

    قیمت فایل فقط 147,000 تومان

    خرید

    دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بیمه

    بررسی رابطه مدیریت دانش و سبک رهبری در سازمان

    چکیده:

    در عصری که اقتصادش بر چرخ دانش می گردد، دانش به عنوان یک فاکتور حیاتی در حفظ مزیت رقابتی پایدار در سازمان ها محسوب می شود. امروزه هنر مدیریت در سازمان ها در حال تبدیل شدن به هنر «مدیریت دانش» است و رهبری یعنی فراهم کردن شرایط مناسب برای تولید دانسته های ارزشمند از طریق تفکر نیروی انسانی و به انجام رسانیدن این کار به طریقی که افراد را به مسئولیت پذیری شخصی ترغیب کند. عامل رهبری نقش کلیدی در پیاده سازی موفق مدیریت دانش در سازمان ها ایفا می کند، لذا در این پژوهش به بررسی رابطه بین مدیریت دانش و سبک رهبری و همچنین تبیین سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش پرداخته شد. 

    جامعه آماری این پژوهش را کارکنان صندوق ضمانت صادرات ایران تشکیل می دهند. تحقیق حاضر بر اساس هدف کاربردی و به لحاظ ماهیت و روش از نوع تحقیقات توصیفی و همبستگی است. برای بررسی رابطه بین متغییرهای مکنون از تحلیل رگرسیون مبتنی بر نرم افزار spss و تحلیل عاملی و مدل سازی معادلات ساختاری مبتنی بر واریانس بر اساس نرم افزار pls استفاده شد. همسو با فرضیات پژوهش، ضرایب همبستگی نشان می دهد بین سبک های رهبری تحول آفرین و تبادلی با مدیریت دانش رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد و در مورد سبک رهبری عدم مداخله گر، معنی داری رابطه میان این متغییر و متغییر مدیریت دانش تأیید نگردید. در نهایت نیز سبک رهبری تبادلی به عنوان سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش در این سازمان شناسایی شد.

    واژگان کلیدی:

    مدیریت دانش

    رهبری دانش

    رهبری تحول آفرین

    رهبری تبادلی

    رهبری عدم مداخله گر

     مقدمه 

    در دنیای پویای امروز، سازمان ها به طور مداوم در جستجوی راهی برای سازگار ساختن خود با شرایط جدیدند که آن ها را در جهت بقا در یک محیط رقابتی آماده سازد. رشد اقتصاد دانش محور تأکید بر ارزش اطلاعاتی دارد که مزیت رقابتی ایجاد می کند، این اطلاعات به شرکت ها کمک می کند تا از سرمایه های دانش خود در گذشته استفاده نموده و در آینده به طور اثربخش تری عمل نمایند. در چنین شرایطی از دنیای امروز عجیب نیست که مفاهیمی چون مدیریت دانش به عنوان یکی از محبوب ترین دیدگاه های مدیریت تغییر استراتژیک در اوایل قرن بیست و یکم پدیدار شوند. برای سازمان های مدرن دانش یک منبع استراتژیک است که باید در جهت بقا و حفظ مزیت رقابتی ایجاد گردد (Hung et al ,2010). 

    دراکر (1993) دانش را در کنار سرمایه و نیروی کار به عنوان تنها منبع معنادار اقتصادی در جوامع دانشی مطرح کرد. بنابراین تمرکز بر دانش و مدیریت دانش نیاز اساسی سازمان ها می باشد. سازمان هایی که در زمینه ی مدیریت دانش موفق اند تمایل دارند، دانش را به عنوان یک دارایی مورد توجه قرار دهند و ارزش ها و هنجارهای سازمانی، که خلق و تسهیم دانش را حمایت می کند توسعه دهند (Keran et al,2013). دانش به عنوان یک منبع کلیدی برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار است. 

    در پاسخ به محیط های رقابتی شدید بسیاری از سازمان ها جهت موفقیت کسب و کارشان به استفاده و مدیریت بهتر دانش در سازمان روی آورده اند (Wu,2012). مدیریت دانش، نگهداری و توزیع دانش در یک سازمان را به منظور دستیابی به مزیت رقابتی تسهیل می کند. به عبارتی مدیریت دانش مفهوم گسترده ایست که بیانگر کلیه ی فرآیندهایی که سازمان از طریق آن دانش را گسترش می دهد می باشد که این فرآیندها شامل :کسب، نگهداری و ذخیره، توزیع، تسهیم و کاربرد دانش در یک سازمان است (Keran et al,2013). 

    مدیریت دانش به خودی خود در سازمان پا نمی گیرد .اجرای برنامه های مدیریت دانش نیازمند رهبری و اداره مؤثر دانش در کلیه ی سطوح سازمانی است. در سازمانی که مفهوم رهبری دانش در آن تحقق یافته است، دانش به عنوان یک منبع راهبردی سازمان مطرح می باشد که برای مدیریت این منبع ارزشمند، طرح راهبردی مدونی بر اساس چشم انداز و مدیریت دانش سازمان تدوین شده است (ابطحی و صلواتی ،1385). 

    فهرست مطالب

    فصل اول : کلیات تحقیق

    1-1 مقدمه 1

    2-1 بیان مسئله 

    3-1 اهمیت و ضرورت موضوع  2

    4-1 چارچوب نظری تحقیق    3  

    5-1 سؤالات تحقیق  7

    1-5-1  سؤال اصلی تحقیق 

    2-5-1  سؤالات فرعی تحقیق  7

    6-1 فرضیات تحقیق   7

    1-6-1 فرضیه اصلی تحقیق  7

    2-6-1 فرضیات فرعی تحقیق  8

    7-1 اهداف تحقیق یا نتایج مورد انتظار  8

    8-1 قلمرو تحقیق     8 

    1-8-1 قلمرو مکانی 

    2-8-1 قلمرو زمانی  8

    9-1 روش گرآوری داده ها   8 

    10-1 روش تحلیل داده ها  9

    11-1 روش نمونه گیری و تخمین حجم نمونه  9

    12-1 موانع و محدودیت های تحقیق  10

    13-1 نقشه راه   10

    14-1 تعاریف واژگان و اصطلاحات  11

    فصل دوم : مبانی نظری تحقیق

    1-2 مقدمه  16

    2-2 تعارف مدیریت دانش  17

    3-2 تاریخچه مدیریت دانش    19   

    4-2 مدل های مدیریت دانش  20

    1-4-2 مدل هفت سی  21 

    2-4-2 مدل شش گانه استیو هالس  21

    3-4-2 مدل رن جانسون  23

    4-4-2 مدل کاربست مدیریت دانش در سازمان های دولتی ایران 24

    5-4-2 مدل چارچوب ستون های مدیریت دانش  24 

    6-4-2 مدل چارچوب مفهومی توسعه شاخص های KMC در اثربخشی مدیریت دانش  25

    7-4-2 مدل سنگ بنای مدیریت دانش  26

    5-2 تعاریف ابعاد اصلی فرآیند مدیریت دانش  29

    1-5-2 خلق و کسب دانش  29

    2-5-2 تسهیم دانش  30 

    3-5-2 کاربرد دانش  32 

    4-5-2 نگهداری و ذخیره دانش  33

    5-5-2 فرآیند ارزیابی و بازخور  34

    6-2 تعاریف رهبری  34 

    7-2 تمایز بین رهبری و مدیریت  35

    8-2 مکاتب رهبری  37

    1-8-2 مکتب صفات شخصی  38

    2-8-2 مکتب رفتاری  39 

    1-2-8-2 مطالعات دانشگاه آیوا 40

    2-2-8-2 نظریه مطالعات میشیگان  41

    3-2-8-2 مطالعات اوهایو  41

    4-2-8-2 نظریه شبکه مدیریت  42

    5-2-8-2 نظریه چهار سبک رهبری  44

    3-8-2 مکتب اقتضایی 44

    1-3-8-2 نظریه پیوستاری رهبری 44

    2-3-8-2 نظریه رهبری مبتنی بر موقعیت(رهبری وضعیتی) 45

    3-3-8-2 نظریه رهبری اقتضایی فیدلر  47

    4-3-8-2 نظریه مسیر-هدف 48

    5-3-8-2 تئوری تعامل رهبر- عضو (LMX)  50 

    4-8-2 مکاتب نوین رهبری  51 

    1-4-8-2 نظریه جانشین های رهبری  51

    2-4-8-2 نظریه اسنادی رهبری  51

    3-4-8-2 نظریه رهبری تحول آفرین و تبادلی  52

    9-2 رهبری تحول آفرین  53

    1-9-2 نفوذ آرمانی  55

    1-1-9-2 ویژگی های آرمانی  56

    2-1-9-2 رفتارهای آرمانی  56

    2-9-2 انگیزش الهام بخش  56

    3-9-2 ملاحظات فردی  57

    4-9-2 ترغیب ذهنی  58

    10-2 نظریه های مختلف مربوط به رهبری تحول آفرین  60

    1-10-2 نظریه رهبری تحول آفرین برنز  60

    2-10-2 نظریه رهبری تحول آفرین بنیس و نانوس 60 

    3-10-2 نظریه رهبری تحول آفرین شاین  61

    4-10-2 نظریه رهبری تحول آفرین تیچی و دیونا  62 

    5-10-2 نظریه رهبری تحول آفرین شرمر هورن  62

    6-10-2 نظریه رهبری تحول آفرین باس  63

    7-10-2 نظریه باس و آوولیو 64

    11-2 رهبری تبادلی  64

    1-11-2 ابعاد اصلی رهبری تبادلی  65 

    1-1-11-2 پاداش های مشروط  65

    2-1-11-2 مدیریت بر مبنای استثناء فعال  65

    3-1-11-2 مدیریت بر مبنای استثناء منفعل  66

    12-2 رهبری عدم مداخله گر 66

    13-2 رهبری و مدیریت دانش  67

    14-2 ابعاد و ویژگی های رهبری  71

    15-2 صندوق ضمانت صادرات ایران  74

    16-2 تاریخچه صندوق ضمانت صادرات ایران 74

    17-2 ریسک های تحت پوشش صندوق  75

    1-17-2 ریسک های تجاری  75

    2-17-2 ریسک های سیاسی 75

    18-2 خدمات ارائه شده توسط صندوق 76

    1-18-2 اعتبارسنجی خارجی  76

    2-18-2 اعتبارسنجی داخلی 76

    3-18-2 صدور انواع بیمه نامه 76

    1-3-18-2 بیمه نامه کل گردش صادرات 76

    2-3-18-2 بیمه نامه خاص صادرات 77

    3-3-18-2 بیمه نامه صدور خدمات فنی مهندسی 77

    4-3-18-2 بیمه نامه سرمایه گذاری 77

    5-3-18-2 بیمه نامه بلا اثر شدن قرارداد صادراتی 78

    6-3-18-2 بیمه نامه خرید دین اسناد صادراتی  78

    7-3-18-2 بیمه نامه تضمین اعتبارات بانک بابت تضمین اعتبارات دیداری  78

    4-18-2 صدور انواع ضمانت نامه   78

    1-4-18-2 ضمانت نامه اعتباری تولیدی  78

    2-4-18-2 ضمانت نامه اعتباری ریالی  79

    3-4-18-2 ضمانت نامه اعتباری ارزی  79

    4-4-18-2 ضمانت نامه پوشش اعتبار خرید 79

    19-2 بخش دوم: پیشینه تحقیق 80

    1-19-2 تحقیقات انجام شده در زمینه مدیریت دانش  80 

    2-19-2 تحقیقات انجام شده در زمینه رهبری تحول آفرین 83 

    23-19-2 تحقیقات انجام شده در زمینه مدیریت دانش و رهبری  85 

    20-2 مدل پیشنهادی تحقیق  88

    فصل سوم : روش تحقیق

    1-3 مقدمه 90

    2-3 هدف تحقیق   90 

    3-3 نوع تحقیق  91

    4-3 روش تحقیق  91 

    5-3 جامعه و نمونه آماری  91 

    6-3 روش گردآوری اطلاعات 92 

    1-6-3 منابع اولیه  92

    2-6-3 منابع ثانویه  92

    7-3 ابزار گردآوری اطلاعات  92

    8-3 روایی و پایایی پرسشنامه  92

    1-8-3 پرسشنامه رهبری چند عاملی باس و آوولیو 92

    1-1-8-3 پایایی (اعتماد) پرسنامه رهبری چند عاملی  93

     2-1-8-3 روایی (اعتبار) پرسنامه رهبری چند عاملی  93

    3-1-8-3 شاخص های مورد سنجش در پرسشنامه رهبری چند عاملی  94 

    2-8-3 پرسشنامه مربوط به متغییر مدیریت دانش  96

    1-2-8-3 پایایی پرسشنامه مدیریت دانش  97

    2-2-8-3 روایی (اعتبار) پرسشنامه مدیریت دانش 98

    3-8-3 پایایی کلی پرسشنامه  98

    4-8-3 روایی کلی پرسشنامه  99

    9-3 مدل تحلیلی پژوهش  100

    10-3 روش تحلیل داده ها  102

    فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

    1-4 مقدمه  104

    2-4 تحلیل با استفاده از آمار توصیفی  104 

    1-2-4 درصد فراوانی پاسخ دهندگان از لحاظ جنسیت  104 

    2-2-4 درصد فراوانی پاسخ دهندگان از لحاظ تحصیلات  105

    3-2-4 درصد فراوانی پاسخ دهندگان از لحاظ سمت شغلی  106

    4-2-4 درصد فراوانی پاسخ دهندگان از لحاظ سمت شغلی 106

    3-4 تحلیل با استفاده از آمار استنباطی  107 

    4-4 آزمون هم خوانی داده های مدیریت دانش و سبک رهبری با توزیع نرمال  107

    5-4 تحلیل آماری فرضیه اصلی تحقیق  112

    6-4 تحلیل آماری فرضیات فرعی تحقیق  113

    1-6-4 تحلیل آماری مربوط به فرضیه فرعی اول  113

    2-6-4 تحلیل آماری مربوط به فرضیه فرعی دوم 114

    3-6-4 تحلیل آماری مربوط به فرضیه فرعی سوم  115

    4-6-4 تحلیل آماری مربوط به فرضیه فرعی چهارم  116

    7-4 نتایج تحلیل مبتنی بر حداقل مربعات جزئی(PLS) 117

    1-7-4 تحلیل عاملی متغییرهای مدل تحقیق  117

    2-7-4 مدل مفهومی تحقیق در قالب مدل سازی معادلات ساختاری  119

    3-7-4 نمودار مسیر و آزمون فرضیات با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری  120

    4-7-4 ضریب تعیین (R2) 123

    8-4 نتایج کلی حاصل از تحلیل فرضیات تحقیق  123

    فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

    1-5 مقدمه  126

    2-5 نتایج تحقیق  127

    1-2-5 نتایج مربوط به متغییر مدیریت دانش  127

    2-2-5 نتایج مربوط به متغییر سبک رهبری  128

    3-2-5 نتایج مربوط به رابطه میان متغییرهای مکنون تحقیق  129

    3-5 مدل مفهومی اولیه تحقیق  130

    4-5 مقایسه مدل اولیه و مدل نهایی تحقیق  131

    5-5 جنبه نوآوری تحقیق  132

    6-5 محدودیت های تحقیق  132

    7-5 پیشنهادهای تحقیق  132

    1-7-5 پیشنهادهایی بر اساس یافته های تحقیق  132

    2-7-5 پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی  134

    فهرست جداول

    جدول 1-2 تعاریف مختلف مدیریت دانش  18

    جدول 2-2 گاه شمار مدیریت دانش  20 

    جدول 3-2 مدل های مختلف مدیریت دانش  28

    جدول 4-2 تفاوت بین رهبری و مدیریت  36

    جدول 5-2 خلاصه نظریه های رهبری  37

    جدول 6-2 ویژگی های شخصی و خصوصیات شخصیتی رهبری 39

    جدول 7-2 سبک های رهبری لیکرت 44

    جدول 8-2 جانشین های رهبری  51

    جدول 1-3 نتیجه آزمون آلفای کرونباخ گویه های مدیریت دانش  97

    جدول 2-3 نتیجه آزمون دو نیم سازی گویه های مدیریت دانش  98 

    جدول 3-3 نتیجه آزمون آلفای کرونباخ گویه های پرسشنامه  98

    جدول 4-3 آلفای کرونباخ مربوط به متغییرهای مکنون مدل  99 

    جدول 5-3 ضریب پایایی مرکب مربوط به متغییرهای مکنون مدل  99

    جدول 6-3 ضریب روایی همگرا مربوط به متغییرهای مکنون مدل  100

    جدول 7-3 مدل تحلیلی پژوهش  101

    جدول 1-4 نتایج تحلیل رگرسیون مربوط به فرضیه اصلی اول  113

    جدول 2-4 نتایج تحلیل رگرسیون مربوط به فرضیه فرعی اول  114

    جدول 3-4 نتایج تحلیل رگرسیون مربوط به فرضیه فرعی دوم 115

    جدول 4-4 نتایج تحلیل رگرسیون مربوط به فرضیه فرعی سوم  116

    جدول 5-4 ضرایب آزمون تحلیل رگرسیون درباره میزان تأثیر سبک های رهبری بر مدیریت دانش  117

    جدول 6-4 ضرایب مسیر متغییرهای مکنون مدل 121

    جدول 7-4 نتایج کلی حاصل از تحلیل فرضیات تحقیق  124

    فهرست شکل ها

    شکل 1-1 مدل چند گانه رهبری

    شکل 2-1 مدل سنگ بنای مدیریت دانش  6

    شکل 3-1 نقشه راه انجام تحقیق  10

    شکل 1-2 مدل مبتنی بر فرآیندهای دانش  22

    شکل 2-2 مدل مدیریت دانش با توجه به ساختار کار  23

    شکل 3-2 مدل پیشنهادی ابطحی- صلواتی برای کاربست مدیریت دانش در سازمان های دولتی ایران  24

    شکل 4-2 مدل چارچوب مفهومی توسعه شاخص های KMC در اثربخی مدیریت دانش  25

    شکل 5-2 مدل سنگ بنای مدیریت دانش  26 

    شکل 6-2 پیوستار رهبری مطالعات میشیگان 42

    شکل 7-2 وضعیت های رهبری اوهایو  42

    شکل 8-2 شبکه مدیریت بلیک و موتون 43

    شکل 9-2 نظریه پیوستاری تانن بام و اشمیت  45

    شکل 10-2 الگوی رهبری مبتنی بر موقعیت  46

    شکل 11-2 رابطه بین شرایط و سبک های رهبری  48 

    شکل 12-2 رابطه بین سبک های رهبری مؤثر و عوامل سه گانه موقعیت  48

    شکل 13-2 اجزاء اصلی تئوری مسیر-هدف  49

    شکل 14-2 تئوری تعامل رهبر-عضو  50

    شکل 15-2 تأثیرگذاری سبک های رهبری تحول آفرین و تبادلی بر تسهیم دانش  71

    شکل 16-2 ابعاد رهبری دانش  72

    شکل 17-2 رابطه بین مدیریت دانش و یادگیری سازمانی و نوآوری سازمانی  81

    شکل 18-2 تأثیر رهبری تحول آفرین بر خلاقیت و نوآوری سازمانی  83 

    شکل 19-2 نقش رهبری بر انتقال دانش در سازمان های خلاق  86 

    شکل 20-2 مدل اولیه پیشنهادی تحقیق  88

    شکل 1-4 فراوانی پاسخ دهندگان از لحاظ جنسیت  105 

    شکل 2-4 فراوانی پاسخ دهندگان از لحاظ تحصیلات 105

    شکل 3-4 فراوانی پاسخ دهندگان از لحاظ سمت شغلی  106

    شکل 4-4 فراوانی پاسخ دهندگان از لحاظ سابقه کار  106

    شکل 5-4 بارهای عاملی و ضرایب مسیر متغییرها و شاخص های تشکیل دهنده مدل 118

    شکل 6-4 بار عاملی مربوط به شاخص های متغییر مدیریت دانش  118

    شکل 7-4 بار عاملی مربوط به شاخص های متغییر رهبری تحول آفرین  119

    شکل 8-4 بار عاملی مربوط به شاخص های متغییر رهبری تبادلی  119

    شکل 9-4 مدل مفهومی بر اساس مدل سازی معادلات ساختاری  120

    شکل 10-4 مقدار آماره t مربوط به متغییرهای مکنون مدل  121

    شکل 11-4 بار عاملی و ضرایب مسیر مدل نهایی مبتنی بر معادلات ساختاری  123

    شکل 1-5 مدل مفهومی اولیه تحقیق  130

    شکل 2-5 مدل مفهومی نهایی تحقیق  131 

    قیمت فایل فقط 147,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : بررسی رابطه مدیریت دانش و سبک رهبری در سازمان , مدیریت دانش , سبک رهبری توانمندساز , سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش , پیاده سازی موفق مدیریت دانش , رابطه بین مدیریت دانش و سبک رهبری , پایان نامه با موضوع مدیریت دانش , دانلود پایان نامه مدیریت دانش , پایان نامه مدیریت دانش doc , موضوع پایان نامه مدیریت دانش


برچسب‌ها: بررسی,رابطه,مدیریت,دانش,و,سبک,رهبری,در,سازمان,
+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ساعت ۱۴:۲۳ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پروپوزال بررسی رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی مدیران

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • [unable to retrieve full-text content]

برچسب‌ها: پروپوزال,بررسی,رابطه,مدیریت,دانش,و,کارآفرینی,مدیران,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت ۱۱:۴۴ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پرسشنامه بررسی رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی مدیران

مرجع فایلهای آموزشی | پرسشنامه بررسی رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی مدیران

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • مرجع فایلهای آموزشی | پرسشنامه بررسی رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی مدیران

    پرسشنامه بررسی رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی مدیران


    پرسشنامه بررسی رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی مدیران
    دسته: مدیریت
    بازدید: 1 بار

    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 37 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 9

    هدف اصلی این پرسشنامه بررسی ارتباط بین مدیریت دانش با میزان کارآفرینی در مدیران باشگاه های خصوصی شهر تهران می باشد

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی گرایش مدیریت ورزشی

    ارتباط بین مدیریت دانش و میزان کارآفرینی مدیران باشگاه های خصوصی شهر تهران

    چکیده

    هدف اصلی این پژوهش بررسی ارتباط بین مدیریت دانش با میزان کارآفرینی در مدیران باشگاه های خصوصی شهر تهران بود. پژوهش حاضر از لحاظ ماهیت از نوع پژوهش های کمی و از نظر هدف از نوع کاربردی و از نظر روش از نوع توصیفی-همبستگی است. جامعه آماری پژوهش را کلیه ی مدیران باشگاه های خصوصی شهر تهران تشکیل می دادند که از بین باشگاه های موجود، 214 مدیر با روش نمونه گیری خوشه ای، به عنوان نمونه تحقیق انتخاب شدند.

    برای گردآوری اطلاعات از نمونه ها از دو پرسشنامه مدیریت دانش شرون لاوسون و پرسشنامه سنجش میزان کارآفرینی اسکاربوروف و زیمور استفاده شد. به منظور تحلیل نتایج  از روش های آمار توصیفی شامل میانگین و انحراف استاندارد و روش های آمار استنباطی شامل آزمون های همبستگی پیرسون ، رگرسیون، آزمون t  مستقل و آزمون تحلیل واریانس یک راهه با استفاده از نرم افزار spss  استفاده شد. 

    نتایج نشان داد بین مدیریت دانش و میزان کارآفرینی در مدیران باشگاه های خصوصی رابطه ی مثبت و معناداری وجود دارد (79/0=r). همچنین بین مولفه های مدیریت دانش (خلق، تسهیم و کاربرد دانش) با میزان کارآفرینی رابطه وجود دارد که از بین این سه مولفه، کاربرد دانش بیشترین میزان همبستگی را داشت.

    ابزارهای اندازه‌گیری

    در این پژوهش با توجه به اهداف و نیازهای تحقیق به منظور جمع‌آوری اطلاعات موردنیاز جهت توصیف و آزمون فرضیه‌های تحقیق از سه پرسشنامه استفاده شده است که عبارتند از:

    پرسشنامه ویژگی‌های فردی نمونه‌ها: که ویژگی‌های افراد جامعه مورد نظر از قبیل: سن، جنس، تحصیلات و سابقه خدمت را مورد سنجش قرار داد.

    3-7-1-پرسشنامه مدیریت دانش: این پرسشنامه توسط شرون لاوسون[1] (2003) ساخته شده است. روایی این پرسشنامه توسط اساتید تایید و پایایی آن توسط محققین بارها محاسبه گردیده است در این پژوهش نیز آلفای کرونباخ بدست آمده توسط محقق 73/0 می­باشد. این پرسشنامه شامل 24 سوال می‌باشد که هر چهار سوال به ترتیب به بررسی مولفه‌های تولید، کسب، سازماندهی، ذخیره، انتشار و کاربرد دانش می‌پردازد.

    ردیف

    مولفه‌های مدیریت دانش

    سوال‌های پرسشنامه

    1

    تولید دانش

    1 تا 4

    2

    کسب دانش

    5 تا 8

    3

    سازماندهی دانش

    9 تا 12

    4

    ذخیره دانش

    13 تا 16

    5

    انتشار دانش

    17 تا 20

    6

    کاربرد دانش

    21 تا 24

    جدول 3-1: پرسشنامه مدیریت دانش شرون لاوسون

    جهت ارزش‌گذاری این پرسشنامه از طیف 5 گزینه‌ای لیکرت استفاده شده است.

    مقیاس‌ها

    کاملاً موافقم

    موافقم

    نظری ندارم

    مخالفم

    کاملاً مخالفم

    نمرات

    5

    4

    3

    2

    1

    جدول 3-2: طیف 5 گزینه ای لیکرت

    3-7-2-پرسشنامه سنجش کارآفرینی: این پرسشنامه استاندارد توسط اسکاربوروف و زیمور[2] (1990) ساخته شده است و یک شمایی از نیم‌رخ کارآفرینی فرد را ارائه می‌دهد. روایی و پایایی این پرسشنامه باتوجه به نظر اساتید و منبع اصلی این پرسشنامه مورد تایید می­باشد. یک پرسشنامه با 10 سوال چند گزینه‌ای و هر پاسخگو برحسب انتخاب گزینه‌های مربوط به هر سوال امتیازات متفاوتی می‌گیرد. پس از جمع امتیازات مربوط به تمامی سوالات ده‌گانه برای هر پاسخگو میزان کارآفرینی برای هر مدیر تعیین می‌گردد. (حداکثر امتیاز 100 می‌باشد). نحوه امتیاز‌بندی و تفسیر نتایج به شرح زیر می‌باشد.

    نحوه امتیازبندی:

    به هریک از جواب‌های ذیل 10 امتیاز تعلق می‌گیرد:

    1 (الف) – 2 (الف) – 3 (ج) – 4 (الف) – 5 (الف) – 6 (الف) – 7 (ج) – 8 (الف) – 9 (ج) – 10 (ج)

    به هریک از جواب‌های ذیل 8 امتیاز تعلق می‌گیرد:

    3 (ب) – 8 (ب) – 9 (ب)

    به هریک از پاسخ‌های ذیل 6 امتیاز تعلق می‌گیرد:

    2 (ب) – 5 (ب)

    برای جواب زیر 5 امتیاز تعلق می‌گیرد:

    1 (ب)

    به پاسخ‌های زیر 4 امتیاز تعلق می‌گیرد:

    5 (ج)

    برای هریک از جواب‌های ذیل 2 امتیاز تعلق می‌گیرد:

    2 (ج) – 3 (الف) – 4 (ب) – 6 (ج) – 9 (د) – 10 (ب)

    به هر جواب دیگری غیر از پاسخ‌های فوق هیچ امتیازی تعلق نمی‌گیرد.

    تفسیر نتایج :

    امتیاز       نیم‌رخ

    نیم‌رخ کارآفرینی (EP)[3]

    85 به بالا

    فوق‌العاده کارآفرین

    84-65

    کارآفرین

    64-40

    بالقوه کارآفرین

    40-0

    فاقد کارآفرینی یا کارآفرینی پایین

    جدول 3-3: تفسیر نتایج پرسشنامه میزان کارآفرینی



    [2] .Scarborough & Zimmerer

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : پرسشنامه بررسی رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی مدیران , پرسشنامه کارآفرینی , پرسشنامه سنجش میزان کارآفرینی , پرسشنامه سنجش میزان کارآفرینی اسکاربوروف و زیمرر , پرسشنامه مدیریت دانش , پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش , پرسشنامه مدیریت دانش شرون لاوسون , پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش شرون لاوسون , پرسشنامه بررسی تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی


برچسب‌ها: پرسشنامه,بررسی,رابطه,مدیریت,دانش,و,کارآفرینی,مدیران,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت ۱۱:۰۲ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پرسشنامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک

مرجع فایلهای آموزشی | پرسشنامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • مرجع فایلهای آموزشی | پرسشنامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک

    پرسشنامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک


    پرسشنامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک
    دسته: مدیریت
    بازدید: 1 بار

    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 24 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 10

    هدف از این پرسشنامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانکهای شعب استان گیلان می باشد

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش مدیریت نیروی انسانی

    پرسشنامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک

    چکیده

          هدف این تحقیق سنجش تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش می باشد. این تحقیق بر حسب هدف کاربردی و بر اساس روش توصیفی از نوع همبستگی است. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق مورد مطالعه شامل شعب بانک های غرب استان گیلان می باشد. که در سطح واحد سازمانی مورد تحلیل و بررسی قرارگرفته است جامعه آماری تحقیق برابر182 شعبه بانک دولتی وخصوصی در سطح 6 شهرستان (آستارا، تالش، رضوانشهر، ماسال، بندر انزلی و صومعه صرا) که مشغول به ارائه خدمات هستند می باشد.که حجم نمونه 96 می باشد.

    برای تجزیه و تحلیل توصیفی پژوهشی داده های از شاخص فراوانی، درصد فراوانی و از شاخص های مرکزی استفاده شده است. و برای بررسی نرمال بودن داده ها از آزمون کولموگروف- اسمیرنوف استفاده شده و جهت آزمون فرضیه های تحقیق از آزمون رگریسیون استفاده شده است. یافته ها تحقیق نشان از تأثیر مثبت و معنادار سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش دارد و همچنین تاثیر مثبت و معنادار متغیرهای سرمایه ساختاری بر مدیریت دانش، سرمایه شناختی بر مدیریت دانش و سرمایه ارتباطی بر مدیریت دانش است.

    واژگان کلیدی:

    سرمایه اجتماعی

    سرمایه ساختاری

    سرمایه شناختی

    سرمایه ارتباطی

    مدیریت دانش

    1-1  روش و ابزار جمع آوری داده­ها

         در این تحقیق روش­های جمع­ آوری داده­ها واطلاعات به صورت میدانی وکتابخانه­ای انجام گرفت.در روش میدانی از پرسشنامه استفاده شده است که به این منظور برای سنجش سرمایه اجتماعی از پرسشنامه ناهاپیت و گوشال و برای سنجش مدیریت دانش از پرسشنامه پاتریك فونگ وهمكاران(2009) با انجام تعدیلاتی، استفاده شده است. وهمچنین درروش کتابخانه­ای ازکتاب­ها و منابع دانشگاهی رشته مدیریت برای تعاریف متغییرها و ادبیات نظری تحقیق استفاده به عمل آمده است.

          پرسشنامه تحقیق حاضر شامل 66 گویه می­باشد. 28 گویه برای سنجش سرمایه اجتماعی و 38 گویه برای ارزیابی فرایندهای مدیریت دانش طراحی شده است. گویه تنظیم شده براساس مقیاس پنج گزینه­ای لیکرت (خیلی موافقم = 5، موافقم= 4، نظری ندارم = 3، مخالفم= 2 و خیلی مخالفم= 1)  ساخته شده است (سکاان، اوما، 1391: ص221). گویه­های مربوط به سرمایه اجتماعی بر اساس پرسشنامه طراحی شده توسط ناهاپیت و گوشال (1998) با تعدیلاتی برای سنجش سه بعد سرمایه اجتماعی شامل شناختی، ساختاری و ارتباطی طراحی شده­اند. که هفت خرده مقیاس شبکه ها، اعتماد، همکاری، فهم متقابل، روابط، ارزش ها، تعهد را مورد بررسی قرار می دهد که عبارتند از:

    –       بعدساختاری: موارد 1تا 8 که دارای خرده مقیاس شبکه­ها ( موارد 1، 2، 3، 4) و روابط (موارد 5، 6، 7، 8 ) می­باشد.

    –  بعد شناختی: موارد 9تا 15 که دارای خرده مقیاس همکاری (موارد9 ،10، 11 ، 12) و ارزش­ها (موارد 13، 14 ،15) می­باشد.

    –  بعد ارتباطی: موارد 16تا 28 که دارای خرده مقیاس اعتماد ( موارد 16، 17، 18،19، 20)، فهم متقابل (موارد 21، 22، 23 و 24) و تعهد (موارد 25، 26، 27 و 28) می­باشد.

    و گویه­های مربوط به فرایندهای مدیریت دانش بر اساس پرسشنامه طراحی شده توسط پاتریك فونگ و همكاران(2009) و با انجام تعدیلاتی طراحی شده­اند. این پرسشنامه بر اساس پنج بعد مدیریت دانش شامل: اکتساب دانش، ایجاد دانش، ذخیره دانش، توزیع کردن دانش و نگهداری از دانش طراحی شده است و مورد بررسی قرار می­دهد که عبارتند از:

    –       اکتساب دانش: موارد 29 تا 34

    –       ایجاد دانش: موارد35 تا 40

    –       ذخیره کردن دانش: موارد 41 تا 50

    –       توزیع دانش: موارد 51 تا 61

    –       نگهداری از دانش: موارد 62 تا 66 می­باشد.

    1-2   روایی وپایایی از جمع­آوری داده­ها

          هنگامی كه به امید مطالعه یك مفهوم مجموعه­ای از پرسش­ها ( یا یك ابزار اندازه گیری) را مطرح می­كنیم، چگونه می توانیم اطمینان یابیم كه واقعاً به اندازه گیری همان مفهوم مورد نظر پرداخته ایم یا چیز دیگری را سنجیده­ایم برای آزمودن برازش اندازه ها چند نوع آزمون روائی وجود دارد ( سكاران، اوما ـ1391: ص 223).

    روایی محتوا:

          روائی محتوا اطمینان می­دهد كه ابزار مورد نظر به تعداد كافی پرسش­های مناسب برای اندازه­گیری مفهوم مورد سنجش دربردارد. هر قدر عناصر مقیاس گسترده­تر و قلمرو و مفهوم مورد سنجش را بیشتر در برگیرد روائی محتوا بیشتر خواهد بود. به بیان دیگر روائی محتوا نشان می­دهد كه ابعاد و عناصر یك مفهوم تا چه حد تحت پوشش دقیق قرار گرفته است ( سكاران، اوما ـ 1391: ص 223). در این تحقیق برای روایی ابزار از روایی محتوا بهره­گیری شده است. بدین منظور از ابتدا با دقت در مطالعات کتابخانه­ای و استفاده از الگوهای مرجع موجود در تحقیقات مشابه، سعی شده است از مولفه­ها و شاخص­های مورد قبول و مناسب استفاده شود. سپس پرسشنامه اولیه طراحی شده برای اساتید ارسال و پس از تایید نهایی استاد راهنما و کارشناسان و انجام اصلاحات مقتضی، نهایی گردید.

    اعتبار(پایایی)پرسشنامه:

           پایایی ابزار كه از آن به اعتبار، دقت و اعتماد پذیری نیز تعبیر می­شود، عبارت است از اینكه اگر یك وسیله اندازه­گیری كه برای سنجش متغیر و صفتی ساخته شده در شرایط مشابه در زمان یا مكان دیگر مورد استفاده قرار گیرد، نتایج مشابهی از آن حاصل شود؛ به عبارت دیگر، ابزار پایا یا معتبر ابزاری است كه از خاصیت تكرار­پذیری و سنجش نتایج یكسان برخوردار باشد (حافظ نیا و همکاران، 1392: ص155).

    به منظور اندازگیری پایایی پرسشنامه، از روش آلفای كرونباخ با استفاده از نرم افزار SPSS18 استفاده شده است. آلفای کرونباخ همبستگی درونی را می­سنجد ضریب همبستگی آلفای کرونباخ، یک مقدار بین صفر و یک می­باشد. در صورتی یک پرسشنامه پایاست که مقدار آلفای کرونباخ بزرگتر از مقدار7/0 باشد و هر چه این مقدار به عدد 1 نزدیک­تر باشد پرسشنامه از پایایی بالاتر برخوردار می­باشد (مومنی، فعال قیومی،1391: ص 212). مقدار آلفای بدست آمده برای پرسشنامه­های سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش به ترتبب 86/0 و85/0 می­باشد.

    جدول ‏3‑2: ضریب آلفای کرونباخ

    متغیرها

    ضریب آلفای کرونباخ

    تعداد گویه­های متغیر

    سرمایه اجتماعی

    86/0

    28 گویه (28-1)

    بعد ساختاری

    856/0

    8 گویه (8-1)

    بعد شناختی

    855/0

    7 گویه (15-9)

    بعد ارتباطی

    856/0

    13گویه (28-16)

    مدیریت دانش

    85/0

    38 گویه (66-29)

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : پرسشنامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک , پرسشنامه مدیریت دانش , پرسشنامه سرمایه اجتماعی , پرسشنامه سنجش سرمایه اجتماعی , پرسشنامه ارزیابی فرایندهای مدیریت دانش , پرسشنامه تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش , پرسشنامه رابطه سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش , پرسشنامه سنجش تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش , پرسشنامه تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش در بانک


برچسب‌ها: پرسشنامه,بررسی,رابطه,سرمایه,اجتماعی,و,ابعاد,آن,با,مدیریت,دانش,در,بانک,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت ۱۰:۰۰ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پروتکل درمان شناختی رفتاری اختلالات تغذیه ای به صورت راهنما محور بر اساس CBT-E

پروتکل درمان شناختی رفتاری اختلالات تغذیه ای به صورت راهنما محور بر اساس CBT-E

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • پروتکل درمان شناختی رفتاری اختلالات تغذیه ای به صورت راهنما محور بر اساس CBT-E

    پروتکل درمان شناختی رفتاری اختلالات تغذیه ای به صورت راهنما محور بر اساس CBT-E در 79 صفحه ورد قابل ویرایش به زبان فارسی با فرمت docx

    مشخصات فایل

    نکته مهم : پروتکل حاضر یک پروتکل Transdiagnostic است .

    نوع پروتکل : راهنما محور ( یعنی گزینش فرمولاسیون برگزاری جلسات با درمانگر است و درمانگر خود باید با توجه به ارزیابی و راهنمای موجود، جلسات را تیتر گذاری و تدوین کند ) و در مقاطعی مصاحبه ای

    تعداد صفحات : 79

    قابل ویرایش : بله

    منابع : دارد ( به شیوه APA )

    پاورقی : ندارد

    قابل استفاده برای درمانگران و کسانی که آشنا به استفاده از پروتکل راهنما محورند.

    تهیه کننده : وبسایت آفمَس به نشانی ofmas.ir

    پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات : 09191809834 ( لطفا فقط پیامک یا تلگرام )

    نحوه دریافت این فایل : بلافاصله پس ازپرداخت آنلاین 39 هزار تومان، قادر به دانلود خواهید بود .

    نگارش متن با فونت b nazanin  با اندازه 14 و فاصله خطوط 1.5

    فهرست مطالب موجود در فایل

    پیش گفتار
    مقدمه
    طبقه بندی و تشخیص
    ویژگی های بالینی
    بی اشتهایی عصبی
    وسواس پرخوری عصبی
    اختلال تغذیه ای NOS
    توسعه و جریان بعدی
    چشم انداز Transdiagnostic
    نظریه ی شناختی-رفتاری مراقبت اختلالات تغذیه ای
    پرخوری عصبی
    کم اشتهایی عصبی و اختلال تغذیه ای NOS
    تحقیقات درمانی
    افزایش درمان شناختی-رفتاری
    کلیات درمان
    بیمار
    درمانگر
    ارزیابی بیماران و آماده سازی آن ها برای درمان
    دیدار (ها) ی اولیه ی ارزیابی
    نتیجه ی ارزیابی
    موانع CBT-E
    افسردگی بالینی
    سوء مصرف مداوم مواد
    بحران ها و مشکلات بزرگ زندگی
    ناتوانی در دنبال کردن درمان
    عدم موفقیت CBT-E در گذشته
    طول درمان
    پیاده سازی CBT-E
    پروتکل درمانی
    مراحل درمان
    مرحله 1
    سازماندهی خودمراقبتی در زمان واقعی
    سازماندهی توزین هفتگی
    آموزش بیمار درباره ی مشکلات تغذیه
    ایجاد " تغذیه ی منظم "
    سه مشکل رایج در هنگامی که به بیماران کمک می شود این الگوی تغذیه را بپذیرند.
    مشارکت سایر افراد مهم
    مرحله ی 2
    ایجاد یک ارزیابی مشترک از پیشرفت
    طراحی مرحله ی 3
    مرحله ی 3
    پنج عنصر اصلی این جنبه از درمان
    شناسایی ارزیابی بیش از حد و عواقب آن
    گسترش حوزه های نادیده گرفتن خود – ارزیابی
    بررسی و نظارت بدنی و پرهیز از آن
    تشخیص فرم های غیر معمول از بررسی بدنی
    تشخیص فرم های مراقبتی بیشتر برای بررسی بدنی
    تشخیص " احساس چاق شدن "
    مراحل تشخیص احساس چاق شدن
    کاوش اولیه از ارزیابی بیش از حد
    مشخص سازی رژیم غذایی
     عوارض جانبی
    انواع مکانیزم های مختلفی که ممکن است بیمار با آن درگیر باشد
    مرحله ی 4
    کاهش خظر ابتلا به بیماری در آینده
    به حداقل رساندن خطر عود
    درمان پایانی
    ایجاد بررسی پس از درمان
    نکته های نهایی

    منابع

    توضیح در مورد شیوه توضیحات پروتکل و مبنای آن

    درمان های راهنما محور به معالجان اجازه می دهد تا به گونه های متنوعی درمان را شخصی سازی کنند؛ شامل گسترش یک برنامه درمانی برای بیماران در مدل درمان کلی و ارزیابی جلسه به جلسه ( بر پایه ی خود مراقبتی ) برای تخمین زمان و اهداف مشارکت است. با این وجود، چالش این است که انعطاف پذیری بیشتری در فرمولاسیون درمان راهنما محور ایجاد شود که قابلیت بررسی بیماران به شیوه ای شخصی و منعطف را می دهد. امید ما این است که CBT-E یک گام جلوتر در این رویکرد است. محدودیت اصلی برخی از درمان های راهنما محور این است که درمان معمولا توسط تشخیص DSM-IV بیمار انجام می شود. این ناهمگونی را که در بیشتر دسته بندی های DSM وجود دارد نادیده می گیرد در مقابل، CBT-E از یک Transdiagnostic مشتق شده است و فرم دقیق آن به یک فرمولاسیون انفرادی تری نسبت به DSM-IV وابسته است. بنابراین، از آن جایی که درمان در آنالیز رایج تر است، یک ویژگی رفتار درمانی هم از درمان تجربی برای پرخوری عصبی مشتق شده است. یک چالش کلی در تأکید بر انعطاف پذیری بیشتر درمان، انعطاف پذیری بالینی است با مدل ساخته شده و خاص درمان راهنما محور. CBT-E برای رسیدن به این هدف با شناسایی مکانیزم هایی که اختلالات تغذیه ی بیماران خاص را حفظ می کند تلاش می کند و سپس آن ها را با شیوه ای درمانی مبتنی بر سند ( شواهد )مورد هدف قرار می دهد.

    توضیح در مورد پروتکل، گروه سنی و وزنی قابل استفاده :

    CBT-E یک درمان برای بیمارانی با یک مشکل تغذیه ای با شدت بالینی است ( یعنی اختلال ماندگار است و به طور قابل توجهی با عملکرد روانی اجتماعی یا سلامتی فیزیکی اش مرتبط است). نسخه ی بزرگسالان درمان برای بیماران 18 سال به بالا طراحی شده است. این به طور یکسان برای مردان و زنان مناسب است. از آن جایی که یک درمان مبتنی بر سرپایی بودن بیمار است، این ضروری است که برای بیمار امنیت وجود دارد که به این طریق، به لحاظ فیزیکی و روانشناسی مدیریت کند. در عمل این بدان معناست که وضعیت فیزیکی بیمار باید پایدار باشد و او نباید در معرض خودکشی باشد. درمان با بیماران در شدت طیف وزنی استفاده نشده است بلکه برای بیمارانی با BMI بین 15 و 40 طراحی شده است. اگرچه بعضی بیماران با BMI زیر 15 می توانند با CBT-E مدیریت شوند، این بهترین روش برای درمانگران با تجربه است. بیماران با یک BMI بالای 40 دارای نیازهای خاص درمانی هستند و ممکن است نامزد جراحی چاقی باشند.

    نکات مهم و حقوقی پیش از خرید حقوقی :

    این فایل توسط تیم آفمَس تهیه شده و فقط و فقط خریدار این فایل مجاز به استفاده از آن در تحقیق یا درمان خود است.


    شما حق ندارید این فایل را برای فرد دیگری ارسال کنید.


    هرگونه فروش اینترنتی و یا دستی این فایل حرام بوده و عقوبت اخروی و پیگیری قضایی خواهد داشت. زیرا ماه ها برای تهیه آن زحمت کشیده شده است. در صورت عدم رعایت ، بخش حقوقی آفمَس از شما شکایت خواهد کرد.


    از پرینت کردن این فایل در کافی نت ها خودداری کنید .


برچسب‌ها: پروتکل,درمان,شناختی,رفتاری,اختلالات,تغذیه,ای,به,صورت,راهنما,محور,بر,اساس,CBT-E,
+ نوشته شده در سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ساعت ۱۸:۵۶ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

بررسی سیاست تقنینی ایران در مقابله با اعطای تسهیلات غیر مجاز بانکی

بررسی سیاست تقنینی ایران در مقابله با اعطای تسهیلات غیر مجاز بانکی

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • بررسی سیاست تقنینی ایران در مقابله با اعطای تسهیلات غیر مجاز بانکی
    درسال های اخیر موضوع جرایم و مفاسد كلان اقتصادی مورد توجه بسیاری از اشخاص، نهادهای سیاسی، اجتماعی و به ویژه وسایل ارتباط جمعی قرار گرفته است مطالعات صورت گرفته نشان می دهد در سنوات گذشته برخی منفعت جویان به كمك متولیان ناصالح امور اقتصادی كشور با بهره گیری از خلأ ها و منفذهای قانونی و برخی اختیارات دولتی در جهت مقاصد و منافع شخصی سوء استفاده های
    دسته: فقه و حقوق اسلامی
    بازدید: 14 بار
    فرمت فایل: docx
    حجم فایل: 117 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 39

    قیمت فایل: 22,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    این فایل فهرست ندارد

    مبحث اول: جرم انگاری مفاسد اقتصادی و موضع قانونگذار نسبت به آنها

    گفتار اول: جرائم اقتصادی و نگاه قانونگذار نسبت به آنها

    بند اول: مفهوم و میزان ارتکاب جرم های اقتصادی و مالی

    بند دوم: ماهیت جرایم اقتصادی

    بند سوم: تعریف جرم اقتصادی

    بند چهارم: مفهوم جرم شناسی اقتصادی

    بند پنجم: مهمترین علل بروز جرایم اقتصادی و عوامل لازم جهت جلوگیری از پیدایش آن

    بند ششم: ویژگی های جرایم اقتصادی

    بند هفتم: ویژگی های مهم حقوق کیفری اقتصادی

    بند هشتم:  علل حقوقی و قضایی ایجاد جرایم اقتصادی

    گفتار دوم: بررسی کاستیهای موجود در سیاست کیفری ایران نسبت به جرائم اقتصادی

    بند اول:  تعدد مراجع قانون گذاری

    بند دوم:  ابهام در مفهوم مفاسد اقتصادی

    ,...........

    قیمت فایل: 22,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: بررسی,سیاست,تقنینی,ایران,در,مقابله,با,اعطای,تسهیلات,غیر,مجاز,بانکی,
+ نوشته شده در سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ساعت ۱۷:۰۰ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

دانلود فایل ورد Word بررسی حق آزادی بیان در دیدگاه اسلام و اعلامیه جهانی حقوق بشر

دانلود فایل ورد Word بررسی حق آزادی بیان در دیدگاه اسلام و اعلامیه جهانی حقوق بشر

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • دانلود فایل ورد Word بررسی حق آزادی بیان در دیدگاه اسلام و اعلامیه جهانی حقوق بشر
    نوع فایل word (قابل ویرایش) تعداد صفحات 125 صفحه چکیده حقوقدانان تعاریف مختلفی از آزادی بیان ارائه نموده اند اما تعریف حقوقی و جامع تر آن است که «آزادی بیان یعنی آزادی در ابراز عقیده، نظر و فکر اعم از اجتماعی، سیاسی، فلسفی یا مذهبی» مضافاً اینکه تمام متفکران به این مسأله قائلند که باید آزادی بیان در چارچوب مشخص بوده تا به حقوق دیگران لطمه وا
    دسته: فقه و حقوق اسلامی
    بازدید: 2 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 169 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 125

    قیمت فایل: 16,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    نوع فایل: word (قابل ویرایش)

    تعداد صفحات : 125 صفحه

    چکیده
    حقوقدانان تعاریف مختلفی از آزادی بیان ارائه نموده اند اما تعریف حقوقی و جامع تر آن است که: «آزادی بیان یعنی آزادی در ابراز عقیده، نظر و فکر اعم از اجتماعی، سیاسی، فلسفی یا مذهبی» مضافاً اینکه تمام متفکران به این مسأله قائلند که باید آزادی بیان در چارچوب مشخص بوده تا به حقوق دیگران لطمه وارد نیاورد.
    آزادی بیان در ماده ۱۹ اعلامیه جهانی حقوق بشر و ماده ۱۸ میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی مورد اشاره قرار گرفته است مضافاً اینکه مکاتب بشری چون مارکسیسم و لیبرالیسم نیز به آن اشاره دارند اما اهمیتی که مکتب الهی اسلام بر آزادی بشر از جمله آزادی بیان داشتند قابل انکار نمی باشد آزادی بیان در گفتار و اقاریر و سنت معصومین (علیه السلام) و خلفای عصر اولیه اسلامی و نیز متفکرین و اندیشمندان اسلامی گذشته و حال به وضوح دیده می شود. آزادی بیان در اصول و مواد اعلامیه جهانی حقوق بشر و میثاق بین المللی با آزادی بیان مندرج در متون اسلامی دارای تفاوت ها و تشابه هایی است که سعی دارد با رویکرد تحلیلی به این تفاوت ها و تشابه ها اشاره نماید.

    کلید واژه : حق ازادی – اسلام – حقوق بشر

    فهرست مطالب
    چکیده    1
    مقدمه    2
    بیان مسأله    2
    اهمیت و ضرورت انجام تحقیق    2
    مرور ادبیات و سوابق مربوطه    3
    جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق    4
    اهداف مشخص تحقیق    4
    در صورت داشتن هدف کاربردی، نام بهره وران    4
    سوالات تحقیق    5
    فرضیه¬های تحقیق    5
    تعریف واژه¬ها و اصطلاحات فنی و تخصصی    5
     روش تحقیق    5
    فصل اول – کلیات    7
    گفتار اول- تعریف آزادی بیان    8
    بند اول- تعریف آزادی    8
    بند دوم- تعریف بیان    8
    بند سوم – تعریف جامع و حقوقی آزادی بیان    9
    گفتار دوم- آزادی بیان در مکاتب بشری    11
    بند اول- دیدگاه لیبرالیسم در خصوص آزادی بیان    11
    بند دوم- دیدگاه مارکسیسم در خصوص آزادی بیان    12
    فصل دوم- آزادی بیان در اسلام و اعلامیه جهانی حقوق بشر    15
    گفتار اول- دیدگاه اسلام در خصوص آزادی بیان    16
    بند اول- نظر قرآن در خصوص آزادی بیان    16
    بند دوم- نظر معصومین در خصوص آزادی بیان    18
    بند سوم- نظر اهل سنت در خصوص آزادی بیان    20
    بند چهارم- نظر متفکرین و اندیشمندان اسلامی در خصوص آزادی بیان    21
    گفتار دوم- آزادی بیان در اعلامیه جهانی حقوق بشر و میثاقین    29
    بند اول- دیدگاه فلسفی غرب در خصوص حق و آزادی    29
    بند دوم- بررسی موادی از اعلامیه جهانی حقوق بشر و میثاقین    35
    بند سوم- محدودیت حق آزادی بیان از منظر غربیان    36
    فصل سوم- مقایسه حق آزادی بیان در اسلام و اعلامیه جهانی    40
    گفتار اول- تشابه میان حق آزادی بیان در اسلام و اعلامیه جهانی    41
    بند اول- تشابه در نحوه اجرای آزادی بیان    41
    بند دوم- تشابه در فلسفه وجودی آزادی بیان    41
    بند سوم- تشابه در پیش زمینه¬های تاریخی    42
    گفتار دوم- تفاوت میان حق آزادی بیان در اسلام و اعلامیه جهانی    42
    بند اول- مبحث ارتداد    42
    بند دوم- جهانشمولی بودن احکام اسلامی    43
    بند سوم- ساز و کار اجرایی    43
    فصل چهارم- نگاه انتقادی به حق آزادی بیان در اعلامیه جهانی حقوق بشر    50
    گفتار اول- حقوق بشر از جمله حق آزادی بیان ابزار توسعه نظام سرمایه داری است    51
    گفتار دوم- حقوق بشر جهانشمول افسانه است    53
    گفتار سوم- حق قانون گذاری در انحصار خداوند است    57
    گفتار چهارم – منطق تجدد و حقوق بشر تناقض درونی دارد    59
    گفتار پنجم – نتیجه بحث    61
    فصل پنجم–تلاش¬های¬صورت¬گرفته¬درجهت¬تلفیق اصول اعلامیه حقوق بشر بااحکام اسلامی    63
    گفتار اول- تلاش¬های داخلی کشورها    64
    بند اول- تاکید بر حقوق و آزادی¬های سیاسی از جمله آزادی بیان در قوانین ایران    64
    بند دوم-نهادهای¬حکومتی¬رسیدگی¬کننده¬به¬نقض¬حقوق¬بشر¬از¬جمله¬آزادی بیان در حقوق ایران    66
    گفتار دوم- تلاش¬های بین المللی    69
    بند اول- ضرورت تدوین اعلامیه حقوق بشر اسلامی    69
    بند دوم- تشریفات تدوین اعلامیه حقوق بشر اسلامی    70
    بند سوم- محتوای اعلامیه حقوق بشر اسلامی    71
    بند چهارم- ویژگی¬های کلی اعلامیه حقوق بشر اسلامی    72
    بند پنجم- ابتداعات و نوآوری¬های اعلامیه حقوق بشر اسلامی    72
    بند ششم – حق آزادی بیان در اعلامیه حقوق بشر اسلامی    73
    بند هفتم – تضادهای واضح اعلامیه اسلامی با اعلامیه جهانی حقوق بشر    73
    بند هشتم – دلایل مخالفان اعلامیه اسلامی    74
    بند نهم- نتیجه بحث    75
    نتیجه گیری    76
    منابع و ماخذ    78
    ضمائم    83
    متن اعلامیه حقوق بشر اسلامی (اعلامیه قاهره)    84
    متن اعلامیه حقوق بشر و میثاقین    90
     میقاق بین المللی حقوق مدنی و سیاست    95
    چکیده انگلیسی    117

    قیمت فایل: 16,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: دانلود,فایل,ورد,Word,بررسی,حق,آزادی,بیان,در,دیدگاه,اسلام,و,اعلامیه,جهانی,حقوق,بشر,
+ نوشته شده در سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ساعت ۱۶:۱۱ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پاورپوینت بررسی تصمیمات سرمایه گذاری خارجی و تأمین مالی قراردادهای بین الملل

پاورپوینت بررسی تصمیمات سرمایه گذاری خارجی و تأمین مالی قراردادهای بین الملل

 

 


برچسب‌ها: پاورپوینت,بررسی,تصمیمات,سرمایه,گذاری,خارجی,و,تأمین,مالی,قراردادهای,بین,الملل,
+ نوشته شده در دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ساعت ۱۳:۳۳ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

ترجمه مقاله وظیفه بهینه سازی برنامه ریزی در رایانش ابری بر اساس الگوریتم اکتشافی

ترجمه مقاله وظیفه بهینه سازی برنامه ریزی در رایانش ابری بر اساس الگوریتم اکتشافی

 

 

  • ترجمه مقاله وظیفه بهینه سازی برنامه ریزی در رایانش ابری بر اساس الگوریتم اکتشافی


    ترجمه مقاله وظیفه بهینه سازی برنامه ریزی در رایانش ابری بر اساس الگوریتم اکتشافی دسته: مهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات

    بازدید: 87 بار

    فرمت فایل: doc

    حجم فایل: 1340 کیلوبایت

    تعداد صفحات فایل: 17

    ترجمه مقاله وظیفه بهینه سازی برنامه ریزی در رایانش ابری بر اساس الگوریتم اکتشافی در 17 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

    عنوان فارسی :

    وظیفه بهینه سازی برنامه ریزی در رایانش ابری بر اساس الگوریتم اکتشافی

    عنوان انگلیسی :

    Task Scheduling Optimization in Cloud Computing Based on Heuristic Algorithm

    تعداد صفحات فارسی : 17 صفحه ورد قابل ویرایش

    سطح ترجمه : متوسط

    شناسه کالا : broo

    دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/broo.pdf

    دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 14 هزار و 500 تومان قادر به دانلود خواهید بود .

    بخشی از ترجمه :

    چکیده
    محاسبات ابری تکنولوژی در حال ظهور بوده  و  اجازه می دهد تا کاربران به عملکرد بالایی در این زمینه دست پیدا کنند . محاسبات ابری یک سیستم ناهمگن است و همچنین   مقدار زیادی از اطلاعات نرم افزاری را در خود ذخیره می کند . در این روند برنامه ریزی برای بعضی داده های فشرده و یا محاسبه یک برنامه فشرده خواهد بود و بیان می کند که  بهینه سازی زمان انتقال و پردازش به یک برنامه کاربردی بسیار مهم نیاز دارد . در این مقاله به منظور به حداقل رساندن هزینه های پردازش ما تدوین و فرموله کردن مدل  را برای برنامه ریزی کار و بهینه سازی ازدحام ذرات (PSG) الگوریتم داریم  که در آن ارزش موقعیت بر اساس قوانین  ارائه شده است. به موجب مقایسه الگوریتم PSG با الگوریتم PSG جاسازی شده در Crossover و Mutation و در تحقیق محلی، نتایج آزمایش نشان می دهد که الگوریتم PSG نه تنها سریعتر همگرا  می شود بلکه   سریع تر از دو الگوریتم های دیگر در مقیاس بزرگ اجرا می شود .

    Abstract

    Cloud computing is an emerging technology and it allows users to pay as you need and has the high performance. Cloud computing is a heterogeneous system as well and it holds large amount of application data. In the process of scheduling some intensive data or computing an intensive application, it is acknowledged that optimizing the transferring and processing time is crucial to an application program. In this paper in order to minimize the cost of the processing we formulate a model for task scheduling and propose a particle swarm optimization (PSO) algorithm which is based on small position value rule. By virtue of comparing PSO algorithm with the PSO algorithm embedded in crossover and mutation and in the local research, the experiment results show the PSO algorithm not only converges faster but also runs faster than the other two algorithms in a large scale. The experiment results prove that the PSO algorithm is more suitable to cloud computing.


    قیمت : 14,500 تومان

    پرداخت و دانلود


    بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .

    کلمات کلیدی : ترجمه مقاله وظیفه بهینه سازی برنامه ریزی در رایانش ابری بر اساس الگوریتم اکتشافی , ترجمه مقاله وظیفه بهینه سازی برنامه ریزی در رایانش ابری بر اساس الگوریتم اکتشافی , وظیفه بهینه سازی برنامه ریزی در رایانش ابری , رایانش ابری , الگوریتم اکتشافی

برچسب‌ها: ترجمه,مقاله,وظیفه,بهینه,سازی,برنامه,ریزی,در,رایانش,ابری,بر,اساس,الگوریتم,اکتشافی,
+ نوشته شده در دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ساعت ۱۳:۳۰ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پاورپوینت بررسی حسابداری اجاره ها

پاورپوینت بررسی حسابداری اجاره ها

 

 


برچسب‌ها: پاورپوینت,بررسی,حسابداری,اجاره,ها,
+ نوشته شده در دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ساعت ۱۳:۲۱ توسط سامان سم دسته : نظر(0)