X
تبلیغات
نمونه کار

نمونه کار

دانلود پاورپوینت بورس کالا

دانلود پاورپوینت بورس کالا

 

 

  • دانلود پاورپوینت بورس کالا


    دانلود پاورپوینت بورس کالا دسته: مدیریت مالی

    بازدید: 1 بار

    فرمت فایل: pptx

    حجم فایل: 1374 کیلوبایت

    تعداد صفحات فایل: 57

    عنوان: دانلود پاورپوینت بورس کالا

    دسته: مدیریت مالی- حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درسهای بازارها و نهادهای مالی- بازارهای پول و سرمایه)

    فرمت: پاورپوینت(Powerpoint)

    تعداد اسلاید: 57 اسلاید

    این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " بورس کالا " بوده که در  حجم57 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی برای درسهای بازارهای و نهادهای مالی و  بازارهای پول و سرمایه رشته های مدیریت مالی و حسابداریمورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

    ارکان شرکت بورس کالای ایران

    مهمترین اهداف و اثرات بورس  کالا

    معافیت های مالیاتی و مزیت های خرید و فروش در بورس کالای ایران

    نمایی از داد و ستد در بورس کالا

    نحوه دریافت سفارش مشتریان نحوه دریافت کد معاملاتی

       كد معاملاتی عام

    كد معاملاتی خاص گروه كالا

    ثبت سفارش مشتریان

    اخذ فرم درخواست خرید کالا از مشتری

    ثبت درخواست مشتری در سامانه ثبت سفارش کالا توسط کارگزار

    معاملات غیر اعتباری

    معاملات اعتباری

    سایر اطلاعات در مرحله ثبت سفارش

    نحوه انجام معاملات در بورس کالا به تفکیک هر گروه کالایی

    اطلاعات موجود در اطلاعیه عرضه منتشره توسط بورس

    نکات با اهمیت در معامله کالا در بورس

    ارائه درخواست فروش

    مراحل انجام معاملات فیزیکی

    معاملات تک کالایی و چند کالایی

    مراحل انجام معاملات

    دوره‌گشایش

    مرحله مظنه یابی

    مرحله رقابت

    مرحله نظارت

    مرحله مازاد عرضه

    انواع قراردادهای قابل معامله در بورس کالا

    قرارداد آتی

    تسویه و تحویل به تفکیک هر گروه کالایی

    انواع تسویه

    تسویه نقدی

    تسویه اعتباری

    مهلت تسویه

    کارمزد های معاملاتی

    نحوه تسویه قرارداد

    جرائم تاخیر در عدم صدور حواله خرید کالا

    مهلت تحویل کالا

    تحویل با تلورانس مثبت

    تحویل با تلورانس منفی

    جرایم تاخیر در تحویل

    کیفیت کالای تحویل داده شده

    معاملات صادراتی

    پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


    قیمت : 6,000 تومان

    پرداخت و دانلود


    بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .

    کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت بورس کالا , پاورپوینت بورس کالا , ارکان شرکت بورس کالای ایران , مهمترین اهداف و اثرات بورس کالا , معافیت های مالیاتی و مزیت های خرید و فروش در بورس کالای ایران , نمایی از داد و ستد در بورس کالا , نحوه دریافت سفارش مشتریان نحوه دریافت کد معاملاتی , كد معاملاتی عام , كد معاملاتی خاص گروه كالا , ثبت سفارش مشتریان , اخذ فرم درخواست خرید کالا از مشتری , ثبت درخو

برچسب‌ها: دانلود,پاورپوینت,بورس,کالا,
+ نوشته شده در پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ساعت ۱۵:۰۸ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پاورپوینت شكل گیری و تغییر باور، نگرش و رفتار

پاورپوینت شكل گیری و تغییر باور، نگرش و رفتار

 

 

  • پاورپوینت شكل گیری و تغییر باور، نگرش و رفتار


    پاورپوینت شكل گیری و تغییر باور، نگرش و رفتار دسته: مدیریت

    بازدید: 1 بار

    فرمت فایل: ppt

    حجم فایل: 2164 کیلوبایت

    تعداد صفحات فایل: 33

    عنوان: پاورپوینت شكل گیری و تغییر باور، نگرش و رفتار

    دسته: مدیریت- مدیریت بازاریابی بین الملل (ویژه ارائه کلاسی درس رفتار مصرف کننده)

    فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

    تعداد اسلاید: 33 اسلاید

    این فایل در زمینه "  شكل گیری و تغییر باور ، نگرش و رفتار " می باشد که در حجم 33 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل بسیار کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درس رفتار مصرف کننده در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

    باور مصرف كننده

    اثر هاله ای

    عوامل موثر بر اهمیت ویژگی كالا یا خدمات

    نگرش مصرف كننده

    رفتار و نیات در رفتار

    تعریف نیات رفتاری

    چگونگی شكل گیری باورها ، نگرش ها و رفتارها

    سلسله مراتب باورها، نگرش و رفتارها

    سلسله مراتب چهارگانه اثرات

    برخی راهبردهای ارتقاء مبتنی بر نوع فرایند خرید مصرف كننده

    پیش بینی نگرش های مصرف كننده از طریق مدلهای چند ویژگی

    فرمول ارزیابی و قدرت باور

    نگرش های كلی در برابر نگرش نسبت به پدیده

    مدل نیات رفتاری

    دیدگاههای اصلی ترغیب

    رویكرد تصمصم گیری در تغییر نگرش

    مدل احتمالی تفسیری در فرایند ترغیب

    مدل های چند ویژگی و مسیر تصمیم گیری به سوی ترغیب

    فرایند ایجاد تغییر در نگرش

    پنج روش تغییر دادن نگرش : دیدگاه چندویژگی

    مسیر تجربی برای تغییر نگرش

    نظریه توازن

    همسانی شناختی

    عناصر شناختی در چارچوب نظریه توازن

    تعریف حالت متوازن از نظر فریتز هیدر

    چند نمونه از حالتهای متوازن و نامتوازن

    نگرش نسبت به آگهی

    مسیر تاثیر رفتاری برای تغییر رفتار

    شگرد خودشیرینی

    تكنیك پا لای درب

    تكنیك درب توی صورت

    تكنیك درب توی صورت

    تكنیك یك تومان هم یك تومان است

    پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


    قیمت : 7,000 تومان

    پرداخت و دانلود


    بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .

    کلمات کلیدی : پاورپوینت شكل گیری و تغییر باور، نگرش و رفتار , دانلود پاورپوینت شكل گیری و تغییر باور ، نگرش و رفتار , باور مصرف كننده , عوامل موثر بر اهمیت ویژگی كالا یا خدمات , نگرش مصرف كننده , رفتار و نیات در رفتار , چگونگی شكل گیری باورها ، نگرش ها و رفتارها , نگرش های كلی در برابر نگرش نسبت به پدیده , مدل نیات رفتاری , دیدگاههای اصلی ترغیب , رویكرد تصمصم گیری در تغییر نگرش , مدل احتمالی تفسیری در فرایند ترغیب

برچسب‌ها: پاورپوینت,شكل,گیری,و,تغییر,باور،,نگرش,و,رفتار,
+ نوشته شده در پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ساعت ۱۵:۰۴ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

شبیه سازی پویای متابولیسم آب شهری در شرایط محدودیتهای ظرفیت برد محیطی

شبیه سازی پویای متابولیسم آب شهری در شرایط محدودیتهای ظرفیت برد محیطی

 

 


برچسب‌ها: شبیه,سازی,پویای,متابولیسم,آب,شهری,در,شرایط,محدودیتهای,ظرفیت,برد,محیطی,
+ نوشته شده در پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ساعت ۱۵:۰۱ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

چالش ها در بهبود بهره وری انرژی در پردیس دانشگاه از طریق استفاده از فناوری تشویقی و سنسورهای هوشمند

چالش ها در بهبود بهره وری انرژی در پردیس دانشگاه از طریق استفاده از فناوری تشویقی و سنسورهای هوشمند

 

 

  • چالش ها در بهبود بهره وری انرژی در پردیس دانشگاه از طریق استفاده از فناوری تشویقی و سنسورهای هوشمند

    تعداد صفحات انگلیسی 38 صفحه (9557 کلمه)

         تعداد صفحات ترجمه فارسی 41 صفحه

    ترجمه انگلیسی به فارسی، دانشگاه، پژوهش

    مقاله انگلیسی به همراه مقاله فارسی در قالب آفیس قابل ویرایش

    به همراه ترجمه شکل و جدول 

    هر 250 کلمه  1 صفحه میباشد

    منظور از 250 کلمه تعداد کلمات در متن انگلیسی هست 

    زیر قیمت بازار

    چکیده: تاثیر مصرف انرژی و انتشار کربن در انگلستان یک چالش جدی است. این چالش بویژه در میان ساکنان دانشگاه، جایی که استفاده از برق و انتشار کربن بطور نامرئی در دانشجویان وجود دارد، بیشتر دیده می شود. در خوابگاه دانشجویی، انتخابهای شخصی و تأثیرات اجتماعی بر مصرف برق و کاهش انتشار کربن، تاثیرگذار هستند. بنابراین، راه حل های نوآورانه برای تغییر رفتار مصرف انرژی دانشجویان، یک نیاز است که شامل یک بخش امیدبخش، راه حل، ارائه زمان واقعی اطلاعات مصرف برق به دانشجویان از طریق وبسایت است، در عین حال، بکارگیری نماینده(مسئول) انرژی در هر سالن به القاء انگیزه در میان دانشجویان منجر می شود.


    کلمات کلیدی: انتشار کربن؛ حفاظت از انرژی؛ حسگرهای هوشمند؛ سیستم بازخورد؛ رابط پذیرش؛ محیط زیست؛ تغییر رفتاری و معماری سیستم

    بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .


برچسب‌ها: چالش,ها,در,بهبود,بهره,وری,انرژی,در,پردیس,دانشگاه,از,طریق,استفاده,از,فناوری,تشویقی,و,سنسورهای,هوشمند,
+ نوشته شده در پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ساعت ۱۴:۵۷ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت

علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت

 

 

  • علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت
    علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت دسته: مدیریت
    بازدید: 14 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 1176 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 181

    هدف از این پایان نامه علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت مورد بررسی قرار می گیرد

    قیمت فایل فقط 125,000 تومان

    خرید

    دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

    علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت

    چکیده

    در سال‌های اخیر موضوع برند و بخصوص ارزش ویژه برند، توجه محققان و دست‌اندرکاران حوزه بازاریابی را به خود جلب کرده است. هدف این تحقیق بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند با توجه به نظرمصرف کننده در بازار خدمات اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان گلستان است. در این پژوهش ارائه اینترنت پرسرعت توسط شرکت مخابرات استان گلستان ، های وب ، آسیاتک و صبانت مورد مطالعه قرار گرفته اند. روش نمونه گیری تصادفی ساده است و تعداد آن 384 نفر درشهرستان گرگان(مرکز استان گلستان) می باشد که برای خرید برندهای فوق به مراکز ارائه دهنده این خدمات اینترنت پرسرعت مراجعه کرده اند. روش تحقیق از نوع کاربردی بوده و طرح تحقیق آن توصیفی از نوع پیمایشی است. روش جمع آوری داده ها از طریق پرسشنامه بوده که با استفاده از روش تحلیل مسیر توسط نرم افزار لیزرل 8 مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت.

    نتایج حاصله نشان داد که متغیرهای خانواده به طور غیر مستقیم با تاثیر گذاری بر متغیرهای تداعی ، کیفیت و وفاداری بر ارزش ویژه تأثیر گذار است. متغیر دهان به دهان الکترونیکی نیز به گونه ای غیر مستقیم با تاثیرگذاری بر متغیرهای تداعی ، کیفیت و وفاداری بر ارزش ویژه مؤثر بوده و با آگاهی رابطه ای ندارد و فرضیه فوق رد می گردد. همچنین در این تحقیق تداعی ، کیفیت و وفاداری بر ارزش ویژه برند موثر بوده و رابطه بین آگاهی برند با ارزش ویژه برند تایید نشد.

    واژه های کلیدی :

    ارزش ویژه برند

    وفاداری به برند

    کیفیت درک شده از یک برند

    بازار خدمات و اینترنت پرسرعت

    ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی

    تداعی برند اطلاعات مثبت درباره یک برند

     مقدمه

    افزایش رقابت در بازارهای جهانی ، باعث شده که شرکت ها استراتژی های خود را به سمت رضایت ، وفاداری مشتریان تغییر دهند (آناستیسوس و پلیمر ،2013،ص3). در سال های اخیر فضای کسب و کار در جهان به منظور افزایش رضایت و وفاداری مشتریان شاهد تغییر و تحوّلات بسیار زیادی بوده است از جمله این تغییرات می توان به تغییر نگرش شرکت ها از دارایی مشهود به سمت دارایی نامشهود اشاره کرد از این رو فرآیند ارزش گذاری دارایی نامشهود از اهمیت زیادی برای شرکت ها برخوردار است. در نظر گرفتن دارایی نامشهود کمک می نماید تا ارزیابی درست تری از عملکرد سازمان ها در کوتاه مدت و بلندمدت داشته باشیم (سالار و گرگانی و جعفری ،1392،ص2). ارزش ویژه برند یکی از دارایی های نامشهود و از اصول بازاریابی است که به عنوان ارزیابی ذهنی و نامحسوس مشتریان از برند نام می برند (راماب  ،2014،ص315).

    اکثر شرکت ها و سازمان ها درك کرده اند که برند، یکی از با اهمیت ترین دارائی ها است (آکر،1996). در واقع برند چیزی بیشتر از محصول است. آنچه که یک محصول برند شده را از یک محصول بدون برند متمایز می سازد و به آن ارزش می بخشد، مجموع ادراکات و احساسات مشتری در مورد ویژگی ها و چگونگی عملکرد، دلیل وجودی و ویژگی های درك شده از شرکت مرتبط با برند است (کاپفرر ،2008،ص23). ارزش واقعی در درون محصول یا خدمت وجود ندارد. بلکه این ارزش در ذهن مشتریان بالقوه و بالفعل قرار دارد و برند است که این ارزش را در ذهن آنها تداعی می سازد. در جهان مادی گرای امروز، مصرف کننده به دنبال معنا بخشیدن به مصرف است. در این راستا، برند است که یک داستان در مورد خریداران محصول نقل کرده، و معنا و مفهوم را در محصول یا خدمت ایجاد می کند. بنابراین، به طور شگفت انگیزی، تمام سازمان ها و افراد تمایل دارند که به صورت یک برند مدیریت شوند (کاپفرر،2008،ص 23).

    فهرست مطالب

    فصل اول - کلیات پژوهش 

    1-1 مقدمه

    1-2 بیان مسئله 

    1-3 اهداف تحقیق

    1-4 اهمیت و ضرورت تحقیق

    1-5 چارچوب نظری تحقیق

    1-6     فرضیه ها

    1-7 تعریف متغیرها

    1-8 قلمرو تحقیق

    فصل دوم - مبانی نظری و سابقه پژوهش 

     ادبیات تحقیق 13

    2-1. مقدمه 14

    2-2. تعاریف و مفاهیم ارزش ویژه برند 14

    ۱- بعد مشتری گرا : 16

    ۲- بعد مالی 17

    3- بعد مرکب : 17

    به عقیده آکر تداعی برند می تواند از 5 راه بر ارزش ویژه برند موثّر باشد. 20

    2-3. عوامل  موثر بر ارزش ویژه برند 22

    2-3-1) عوامل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه آکر 23

    شکل2-1) عوامل موثر بر ارزش ویژه یرند از دیدگاه آکر(بورمارک،2005) 24

    مارک تجاری  24

    تداعی مارک تجاری  25

    ویژگیهای مارک تجاری 27

    کیفیت ادراک شده  28

    وفاداری مارک تجاری  31

    وفاداری مشتری 35

    آگاهی از برند 37

    ارزش‌گذاری برند برای مشتری 37

    طبق نظر برد ون آکن هر سیستم معتبر اندازه گیری ارزش ویژه برند باید توام با اهداف زیر باشد: 38

    ۲. روش اینتربرند (یا فایننشال ورد): 40

    ۳- روش هولیهان : 42

    2-4 مشتری و مشتری مداری 45

    اهمیت مشتری 45

    برنامه کاربردی مشتری مداری 47

    سهم برند و رابطه مشتری 52

    2-5. تحقیقات انجام شده 55

    2-5-1. تحقیقات داخلی 55

    شکل2-2 ) مدل عوامل موثر ارزش ویژه برند( ابراهیمی و همکاران،1388) 58

    2-5-2. تحقیقات خارجی 59

    مدل تحقیق( Athanasios & Polymeros,2013) 61

    فصل سوم - روش شناسی تحقیق

    3-1   مقدمه

    3 -2   روش تحقیق

    3-3   جامعه آماری

    3-4    نمونه آماری 

    3-5   ابزار گردآوری داده ها

    3-6   روایی پرسشنامه

    3-7   پایایی پرسشنامه

    3- 8    روش های تجزیه و تحلیل داده ها

    3-9  مدل معادلات ساختاری

      3-9-1   ضرورت مدل معادلات ساختاری در پژوهش حاضر

    فصل چهارم – تجزیه و تحلیل داده ها 

    4-1    مقدمه 

    4-2    آمار توصیفی

      4-2-1  جنسیت

       4-2-2  سن

       4-2-3  وضعیت تأهل

       4-2-4  میزان تحصیلات

       4-2-5  شغل

       4-2-6  برند شرکت های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت در استان گلستان

       4-2-7  مدت زمان استفاده از اینترنت

       4-2-8  آمار توصیفی متغیرها

    4-3    آمار استنباطی

       4-3-1  آزمون همبستگی پیرسون

       4-3-2  تحلیل عاملی

         4-3-2-1 ارزیابی برازش كلی مدل

         4-3-2-2 حالت تخمین استاندارد مدل

         4-3-2-3 حالت معناداری اعداد (T - Values) مدل

    فصل پنجم - نتیجه گیری وپیشنهادات

     5-1     مقدمه

    5-2      بررسی یافته های پژوهش با توجه به آمار توصیفی

    5-3      بررسی یافته های پژوهش با توجه به آزمون همبستگی پیرسون

    5-4      بررسی یافته های پژوهش با توجه به مدل تحلیل مسیر و مدل معادلات ساختاری 

      5-4      پیشنهادات تحقیق 

    5-5 -1  پیشنهادات کاربردی

      5-4-2   پیشنهادات برای تحقیقات آتی

    5-6      محدودیت های تحقیق

    منابع

    ضمائم

    فهرست جدولها

    جدول 3-1  شماره و تعداد سوالات برای سنجش متغیرهای تحقیق

    جدول 3-2  ضریب آلفای کرونباخ هر یک از متغیرها

    جدول 4-1  توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان

    جدول 4-2  توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان

    جدول 4-3  توزیع فراوانی مربوط به وضعیت تأهل پاسخ دهندگان

    جدول 4-4  توزیع فراوانی مربوط به میزان تحصیلات پاسخ دهندگان

    جدول 4-5  توزیع فراوانی مربوط به شغل پاسخ دهندگان

    جدول4-6   توزیع فراوانی مربوط به برند شرکت های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت استان گلستان به پاسخ-دهندگان

    جدول 4-7  توزیع فراوانی مربوط به مدت استفاده از اینترنت پرسرعت پاسخ دهندگان

    جدول 4-8  آمار توصیفی متغیرها

    جدول 4-9  شاخص های برازش مدل

    جدول 4-10 خلاصه ضرایب بدست آمده از تحلیل عاملی

    فهرست نمودارها

    نمودار 4-1   توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان

    نمودار 4-2   توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان

    نمودار 4-3   توزیع فراوانی مربوط به وضعیت تأهل پاسخ دهندگان

    نمودار 4-4   توزیع فراوانی مربوط به میزان تحصیلات پاسخ دهندگان

    نمودار 4-5   توزیع فراوانی مربوط به شغل پاسخ دهندگان

    نمودار 4-6   توزیع فراوانی مربوط به برند شرکت-های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت در گلستان 

    نمودار 4-7   توزیع فراوانی مربوط به مدت زمان استفاده از اینترنت

    نمودار 4-8   مقایسه ی توزیع نمونه گیری متغیر خانواده با منحنی توزیع نرمال و نمودار جعبه ای

    نمودار 4-9   مقایسه ی توزیع نمونه گیری متغیر ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی با منحنی توزیع نرمال و نمودار جعبه ای

    نمودار 4-10  مقایسه ی توزیع نمونه گیری متغیر آگاهی با منحنی توزیع نرمال و نمودار جعبه ای

    نمودار 4- 11 مقایسه ی توزیع نمونه گیری متغیر تداعی با منحنی توزیع نرمال و نمودار جعبه ای

    نمودار 4-12  مقایسه ی توزیع نمونه گیری متغیر کیفیت با منحنی توزیع نرمال و نمودار جعبه ای

    نمودار 4-13  مقایسه ی توزیع نمونه گیری متغیر وفاداری با منحنی توزیع نرمال ونمودار جعبه ای

    نمودار4-14 مقایسه ی توزیع نمونه گیری متغیر ارزش ویژه با منحنی توزیع نرمال و نمودار جعبه ای

    فهرست شکلها

    شکل 1-2    مدل مفهومی تحقیق 

    شکل 2-1    عوامل موثر بر ارزش ویژه یرند از دیدگاه آکر

    شکل2-2     مدل عوامل موثر ارزش ویژه برند

    شکل 4-1  تخمین استاندارد مدل

    شکل 4-2  حالت معناداری اعداد (T - Values) مدل 1

    قیمت فایل فقط 125,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت , ارزش ویژه برند , عوامل موثر بر ارزش ویژه برند , ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی , ارزش ویژه برند شرکتهای ارائه دهنده اینترنت , پایان نامه ارزش ویژه برند خدمات اینترنت پرسرعت , عوامل موثر بر ارزش ویژه برند خدمات اینترنت پرسرعت , ارزش ویژه برند شرکتهای ارائه دهنده اینترنت از نگاه مشتریان


برچسب‌ها: علل,تاثیرگذار,بر,ارزش,ویژه,برند,از,نگاه,مشتریان,شرکتهای,ارائه,دهنده,اینترنت,دانلود رايگان مقاله,دانلود رايگان پايان نامه,دانلود رايگان تحقيق,
+ نوشته شده در پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ساعت ۰۱:۵۸ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

تشریح ابعاد و مدلهای ارزش ویژه برند

تشریح ابعاد و مدلهای ارزش ویژه برند

 

 

  • تشریح ابعاد و مدلهای ارزش ویژه برند
    تشریح ابعاد و مدلهای ارزش ویژه برند دسته: مدیریت
    بازدید: 17 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 1089 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 63

    هدف از این پایان نامه تشریح ابعاد و مدلهای ارزش ویژه برند می باشد

    قیمت فایل فقط 28,000 تومان

    خرید

    دانلود پایان نامه رشته مدیریت 

    تشریح ابعاد و مدلهای ارزش ویژه برند

     مقدمه

    نقش برند ها در شناسایی محصولات شرکت در بازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیر است (پرهیزگار و عابد، 1391). امروزه ایجاد برندهای قدرتمند به یکی از اساسی ترین دغدغه های مدیران شرکت ها مبدل شده است که ضمن عمل به وعده ها و تعهدات، قدرت توانمندی های شرکت را در طول زمان ارتقاء دهند (اسداله و همکاران، 1390).

    برندها از زمره با ارزش ترین دارایی های شرکت ها محسوب می شوند، توجه به مفاهیمی چون برند، مدیریت آن و ارزش ویژه نام تجاری، سبب دستیابی به جایگاهی مناسب در اذهان مشتریان می گردد (پرهیزگار و عابد، 1391) و امروزه شرکت های موفق نشان داده اند که برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، توجه به برندسازی و ارزش ویژه برند، ضروری و حیاتی می باشد (دیواندری و همکاران، 1390).

    در سال های اخیر موضوع ارزش ویژه برند توجه محققان حوزه ی بازاریابی را بسیار به خود جلب کرده است. مطابق نظر آکر  (1996)، ارزش ویژه برند، تفاوت قیمتی را که یک برند قوی در مقایسه با یک برند متوسط در فروش خود جذب می کند، نشان می دهد. از این رو ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها و نیز شرکت ها پیشنهاد می گردد (اسداله و همکاران، 1390).

    فارکوار  (1987)، ارزش ویژه برند را به عنوان ارزشی که به وسیله برند به محصول داده می شود، تعریف می کند. در سال 1989، موسسه علمی بازاریابی، ارزش ویژه برند را به عنوان ارزشی تعریف می کند که به وسیله نام برند افزوده می شود و در بازار به عنوان حاشیه های سود و سهم های بازار بیشتر، پاداش داده می شود که می تواند توسط مشتریان و اعضای کانال توزیع به عنوان دارایی مالی و هم به عنوان مجموعه ای از تداعی ها و رفتارهای مطلوب دیده شود (Kayaman and Arsali, 2007).

    آکر  (1991)، ارزش ویژه برند را مجموعه ای از دارایی ها و تعهدات مرتبط با برند، نام آن و سمبلش می داند که از ارزش تولید شده از سوی یک محصول یا خدمت برای شرکت و یا مشتریان شرکت می کاهد و یا به آن اضافه می کند. کلر، ارزش ویژه برند را تاثیر متفاوتی تعریف می کند که دانش برند بر واکنش مصرف کننده به بازاریابی برند دارد. بلاک استون  (1995)، به ارزش ویژه برند به عنوان ارزش برند و معنای برند اشاره می کند که معنای برند، به برجستگی برند، تداعی های برند و شخصیت برند، اشاره دارد. در حالی که ارزش برند، نتیجه مدیریت معنای برند می باشد (چیرانی و خدنگ، 1389).

    طبق نظر شاکر و اسریواستاوا  (1991)، ارزش ویژه برند، قدرت برند و ارزش برند را شامل می شود. قدرت برند، مجموعه ای از تداعی ها و رفتارها بر بخش مشتریان برند، اعضای کانال و شرکت مادر (اصلی) می باشد که به برند این اجازه را می دهد که از مزایای رقابتی متفاوت و پایداری بهره مند گردد. ارزش ویژه برند، نتیجه مالی توانایی مدیریت به منظور به کار بستن قدرت برند از طریق اقدامات تاکتیکی و استراتژیک می باشد که سودهای فعلی و آتی بالاتر و ریسک های کمتری را به دنبال دارد. این تعریف، این نتیجه را در پی دارد که قدرت برند بر جنبه ی مصرف کننده ی ارزش ویژه برند اشاره داشته و ارزش برند بر جنبه مالی این مفهوم دلالت دارد.

    کلمات کلیدی:

    ارزش ویژه برند

    مدلهای ارزش ویژه برند

    فهرست مطالب

    ارزش ویژه برند 29

    2-1) مقدمه 29

    2-1-1) تاریخچه ی شکل گیری مفهوم برند 30

    2-1-2) اهمیت برند 32

    2-1-3) تعریف و تشریح برند 34

    2-1-4) تصویر برند 37

    2-1-5) ارزش ویژه برند 38

    2-1-5-1) ارزش ویژه برند مالی 40

    2-1-5-2) ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده 41

    2-1-6) ضرورت خلق و حفظ ارزش ویژه برند 43

    2-1-7) ابعاد ارزش ویژه برند 47

    وفاداری به برند 47

    آگاهی از برند 48

    کیفیت ادراک شده 49

    تداعی برند 50

    2-1-8) مزایای ارزش ویژه برند 51

    مزایای ارزش ویژه برند برای شرکت 51

    2-1-9) عوامل موثر بر ارزش ویژه برند 55

    2-1-10) مدل های ارزش ویژه برند 56

    مدل ارزش ویژه برند آکر 57

    شکل 2-3-1) مدل دانش برند کلر 60

    شکل 2-3-2) مدل ارزش ویژه برند آکر 62

    شکل 2-3-3) ابعاد ارزش ویژه برند مدل آکر 64

    نمودار 2-3-1) تشریح مدل ارزش ویژه برند آکر 65

    مدل ارزش ویژه برند یو و همکاران 66

    شکل 2-3-4) مدل ارزش ویژه برند یو و همکاران 66

    هرم ارزش ویژه برند مشتری محور کلر 67

    شکل 2-3-5) هرم ارزش ویژه برند کلر 68

    2-1-11) آمیخته ی بازاریابی و ارزش ویژه برند 69

    فهرست منابع و مآخذ:

    قیمت فایل فقط 28,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : تشریح ابعاد و مدلهای ارزش ویژه برند , مزایای ارزش ویژه برند برای شرکت , عوامل موثر بر ارزش ویژه برند , مدل های ارزش ویژه برند , مدل ارزش ویژه برند یو و همکاران , ابعاد ارزش ویژه برند , مدل ارزش ویژه برند آکر , پایان نامه ابعاد ارزش ویژه برند , پایان نامه مدلهای ارزش ویژه برند


برچسب‌ها: تشریح,ابعاد,و,مدلهای,ارزش,ویژه,برند,دانلود رايگان مقاله,دانلود رايگان پايان نامه,دانلود رايگان تحقيق,
+ نوشته شده در پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ساعت ۰۱:۵۵ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

روشهای اندازه گیری رضایت مشتری و تاثیر رضایت شغلی کارکنان بر آن

روشهای اندازه گیری رضایت مشتری و تاثیر رضایت شغلی کارکنان بر آن

 

 

  • روشهای اندازه گیری رضایت مشتری و تاثیر رضایت شغلی کارکنان بر آن
    روشهای اندازه گیری رضایت مشتری و تاثیر رضایت شغلی کارکنان بر آن دسته: مدیریت
    بازدید: 23 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 282 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 96

    هدف از این پایان نامه روشهای اندازه گیری رضایت مشتری و تاثیر رضایت شغلی کارکنان بر آن مورد بررسی قرار می گیرند

    قیمت فایل فقط 37,000 تومان

    خرید

    دانلود پایان نامه رشته مدیریت

    مقدمه

    امروزه شاهد تجارب متفاوتی از راه خدمات در زندگی روزمره هستیم. از شاخص های سنجش میزان برتری سازمان ها نسبت به هم، کارکنان شاغل در آن سازمان ها است که میزان وفاداری و تعهد آن ها باعث می شود وظایف محوله را با کیفیت بالاتری به انجام رسانند. این امر موجب افزایش عملکرد، بهره وری و اثربخشی سازمان می شود. برعکس،افراد بی تفاوت یا بی مسئولیت در برابر اعمال محوله سازمان این رفتار را به همکاران منتقل می کنند و باعث کاهش عملکرد افراد و تنزل سازمان از نظر کمی و کیفی می شوند. در دهه 1990 رضایت مشتریان، تاثیر قابل توجهی بر تفکر مدیریتی داشت. در حقیقت تشخیص درک، رویارویی و پیش بینی نیازهای مشتری منابع مهم بقاومزیت رقابتی برای یک شرکتی هستند که اثر قاطع بر مجموعه اولویتها و فعالیتهای شرکت دارد. در دنیای امروز صنایع خدماتی بخش عمده ای از بازارها را در بسیاری از كشورهای جهان به خود اختصاص داده اند.

     بنابراین گسترش روز افزون تعداد مشاغل خدماتی در كنار افزایش میزان اهمیت این گونه صنایع در تولید ناخالص ملی كشورهای مختلف، موضوع عرضه خدماتی بی عیب و نقص و با كیفیت برتر را به مسأله ای در خور توجه فراوان كرده نموده است(شاهین و ابوالحسنی به نقل از شفیعی،2006). تا چند سال اخیر صنعت بیمه كشورمان تحت سلطه كامل بخش دولتی بوده است وشركت های بیمه در محیط غیررقابتی و با ثبات فعالیت می كردند و لزومی برای توجه به كیفیت خدمات نمی دیدند اما در سال های اخیر ظهور شركتهای بیمه خصوصی فضای صنعت بیمه را دگرگون كرده است و رقابت در این بخش به شدت افزایش یافته است. هم چنین درصد افرادی كه در بخش خدمات مشغول به فعالیت هستند نسبت به سایر بخشها در حال افزایش است. كیفیت خدمات در این بخش ها به خصوص در صنعت بیمه به میزان زیادی به عملكرد كاركنان بستگی دارد. بنابراین سازمان های خدماتی و به طور اخص صنعت بیمه متوجه این موضوع شده اند كه به منظور حفظ مشتریان خود و كسب مزیت رقابتی، یكی از موضوعات مهم و كلیدی كه بایدهمواره مد نظر قرار دهند، بهبود كیفیت خدمات خود است(کندامپیولی و منگیوس ،2004،ص178).

    واژگان کلیدی:

    رضایت شغلی

    رضایت مشتری

    تعهد درک شده کارکنان

    فهرست مطالب

    2-1) رضایت مشتری 5

    2-1-1) تعاریف رضایت مشتری 8

    2-1-2) رضایت كاركردی و رضایت روانی 13

    2-1-3) مزایای رضایت مشتری 14

    2-1-4) ارتباط رضایت و وفاداری مشتری 16

    2-2)اهمیت رضایت مشتری 20

    2-3) اندازه گیری رضایت مشتری 21

    2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری 26

    2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی 27

    2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا 27

    2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا 29

    2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس 30

    2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی 32

    2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ 33

    2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری 34

    2-2) تعهد درک شده کارکنان 37

    2-2-1) تعاریف تعهد 41

    2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی 42

    2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی 45

    2-3) رضایت شغلی 48

    2-3-1) مفهوم رضایت از شغل 50

    2-3-2) تعاریف رضایت شغلی 51

    2-3-3) رضایت و انگیزش 52

    2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان 54

    2-3-5) رابطه مدیر با کارمند 57

    2-3-6) امنیت شغلی 58

    2-3-7)  فرآیند ارزیابی عملکرد 59

    2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری 60

    2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی 60

    2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا 61

    2-4-3) شرایط مناسب کاری 62

    2-4-4) همکاران مساعد 62

    2-4-5) تناسب شغل بافرد 63

    2-4-1)تعریف واژه تعارض 65

    2-4-1-1) تعارض نقش 65

    2-4-2) سیرتکاملی اندیشه تعارض 66

    2-4-2-1) دیدگاه سنتی 67

    2-4-2-2) دیدگاه روابط انسانی تعارض 67

    2-4-2-2) دیدگاه تعامل 68

    4-2-3) تعارض: سازنده یا ویرانگر 69

    4-2-4) فرایند تعارض 69

    2-5) ابهام نقش 80

    2-6-1) پژوهش های داخلی 84

    2-6-2)) پژوهشهای خارجی 86

    منابع 

    قیمت فایل فقط 37,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : روشهای اندازه گیری رضایت مشتری و تاثیر رضایت شغلی کارکنان بر آن , ارتباط رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتری , روشهای اندازه گیری رضایت مشتری , تاثیر رضایت شغلی کارکنان بر رضایت مشتری , شاخصهای رضایت مشتری در ایران و جهان , اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان , دانلود پایان نامه رضایت مشتری , دانلود پایان نامه اندازه گیری رضایت مشتری


برچسب‌ها: روشهای,اندازه,گیری,رضایت,مشتری,و,تاثیر,رضایت,شغلی,کارکنان,بر,آن,دانلود رايگان مقاله,دانلود رايگان پايان نامه,دانلود رايگان تحقيق,
+ نوشته شده در پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ساعت ۰۱:۵۱ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

تأثیر بازخورد استنباطی بر روی دقت و روانی بیان زبان آموزان ایرانی سطح متوسط

تأثیر بازخورد استنباطی بر روی دقت و روانی بیان زبان آموزان ایرانی سطح متوسط

 

 

  • تأثیر بازخورد استنباطی بر روی دقت و روانی بیان زبان آموزان ایرانی سطح متوسط
    تأثیر بازخورد استنباطی بر روی دقت و روانی بیان زبان آموزان ایرانی سطح متوسط دسته: زبان و ادبیات
    بازدید: 26 بار
    فرمت فایل: pdf
    حجم فایل: 4944 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 58

    پایان نامه برای دریافت درجه ی کارشناسی ارشد در رشته ی زبانهای خارجه گرایش آموزش زبان انگلیسی با عنوان تأثیر بازخورد استنباطی بر روی دقت و روانی بیان زبان آموزان ایرانی سطح متوسط

    قیمت فایل فقط 15,000 تومان

    خرید

    تأثیر بازخورد استنباطی بر روی دقت و روانی بیان زبان آموزان ایرانی سطح متوسط

    چکیده

    هدف از انجام این پژوهش بررسی بازخورد استنباطی بر روی دقت و روانی بیان است. بدین منظور شصت زبان  آموز دختر سطح متوسط موسسه زبان معرفت از طریق آزمون همگون سازی(PET) انتخاب شدند و بطور تصادفی در دو گروه کنترل و آزمایش تقسیم شدند. سپس از طریق پیش آزمون ،بصورت یک مصاحبه ساخت مند، سطح روانی و دقت بیان آنها سنجیده شد. در کلاس گروه آزمایش به مدت سیزده هفته بازخورد استنباطی انجام شد در صورتی که گروه کنترل هیچ بازخوردی در این مدت دریافت نکردند.بعد از سیزده هفته از هر دو گروه پس آزمون ،بصورت مصاحبه ساخت مند ، گرفته شد. سپس برای سنجش تأثیر گذاری بازخورد استنباطی از روش های آماری ANCOVA و t-test استفاده  نمرات پیش آزمون و پس آزمون با یکدیگر مقایسه شد.در نتیجه ی تحلیل آماری مشخص شد که بازخورد استنباطی سبب بهبود دقت و روانی بیان زبان آموزان گردیده است.

    چکیده
    هدف از انجام این پژوهش بررسی بازخورد استنباطی بر روی دقت و روانی بیان است. بدین منظور شصت زبان  آموز دختر سطح متوسط موسسه زبان معرفت از طریق آزمون همگون سازی(PET) انتخاب شدند و بطور تصادفی در دو گروه کنترل و آزمایش تقسیم شدند. سپس از طریق پیش آزمون ،بصورت یک مصاحبه ساخت مند، سطح روانی و دقت بیان آنها سنجیده شد. در کلاس گروه آزمایش به مدت سیزده هفته بازخورد استنباطی انجام شد در صورتی که گروه کنترل هیچ بازخوردی در این مدت دریافت نکردند.بعد از سیزده هفته از هر دو گروه پس آزمون ،بصورت مصاحبه ساخت مند ، گرفته شد. سپس برای سنجش تأثیر گذاری بازخورد استنباطی از روش های آماری ANCOVA و t-test استفاده  نمرات پیش آزمون و پس آزمون با یکدیگر مقایسه شد.در نتیجه ی تحلیل آماری مشخص شد که بازخورد استنباطی سبب بهبود دقت و روانی بیان زبان آموزان گردیده است.

    Table of Contents

    Acknowledgements .............................................................................................................................................v

    Abstract ............................................................................................................................................................... vi

    Chapter One .........................................................................................................................................................1

    Introduction..........................................................................................................................................................1

    1.1. Background of Purpose ...........................................................................................................................1

    1.2. Theoretical Framework............................................................................................................................2

    Corrective Feedback Types ............................................................................................................................2

    1.2.1. Positive vs. Negative Feedback .......................................................................................................4

    1.2.2. Implicit vs. Explicit Feedback .........................................................................................................5

    1.2.3. Reformulations vs. Prompts Feedback............................................................................................6

    1.3. Statement of the Problem ........................................................................................................................8

    1.4. Research Questions:.................................................................................................................................9

    1.5. Research Hypotheses...............................................................................................................................9

    1.6. Significance of the Study: .....................................................................................................................10

    1.7. Definition of Key Terms .......................................................................................................................10

    Chapter Two ......................................................................................................................................................13

    Review of Related Literature............................................................................................................................13

    2.1. Introduction ............................................................................................................................................13

    2.3. Hypotheses behind Corrective Feedback .............................................................................................14

    2.3.1. Schmidt‘s Noticing Hypothesis .....................................................................................................14

    2.3.2. Long‘s Interaction Hypothesis.......................................................................................................15

    2.3.3. Swain's Output Hypothesis ............................................................................................................16

    2.4. Corrective Feedback and Accuracy ......................................................................................................16

    2.5. Corrective Feedback and Fluency.........................................................................................................18

    Chapter Three ....................................................................................................................................................21

    Methodology......................................................................................................................................................21

    3.1. Introduction ............................................................................................................................................21

    3.2. Participants and Setting .........................................................................................................................21

    3.3. Instrumentation ......................................................................................................................................21

    3.4. Procedure ................................................................................................................................................23

    iv

    3.5. Study Design ..........................................................................................................................................24

    Chapter Four ......................................................................................................................................................25

    Data analysis, Discussions and Results............................................................................................................25

    4.1. Introduction ............................................................................................................................................25

    4.2. Data analysis and investigation of research questions.........................................................................25

    4.2.1. Descriptive Statistics ......................................................................................................................25

    4.2.2 Inferential statistics..........................................................................................................................29

    4.3. Discussion...............................................................................................................................................34

    Chapter Five.......................................................................................................................................................36

    Conclusion .........................................................................................................................................................36

    5.1. Introduction ............................................................................................................................................36

    5.2. Conclusion..............................................................................................................................................36

    5.3. Pedagogical Implications.......................................................................................................................38

    5.4. Suggestions for Further Research .........................................................................................................38

    References..........................................................................................................................................................39

    Appendix (1): Test specification ......................................................................................................................44

    Appendix (2): Accuracy measures ...................................................................................................................48

    Appendix (3): Fluency measures......................................................................................................................49

    Appendix (4): Homogeneity Test and Pretest .................................................................................................50

    Appendix (5): posttest.......................................................................................................................................51

    Abstract

    The present study was conducted to investigate the effect of elicitation feedback on

    speaking accuracy and fluency. To fulfill the purpose of the study, 60 female intermediate

    learners at Marefat Language Institute were chosen by means of administering a proficiency test

    preliminary English test (PET). They were randomly divided into two homogeneous groups, one

    as the experimental group and the other as the control one. These learners were pretested through

    a structured interview to check their current speaking accuracy and fluency level.

    Of course, the experimental group was provided with elicitation feedback, while the

    control group received no feedback. After thirteen sessions of treatment, the two groups were

    post tested through another structured interview. The scores of the participants demonstrated that

    the experimental group performed better than the control group. The analysis of the data was

    done through the analysis of covariance (ANCOVA) and t-test. Finally, it was concluded that

    employing elicitation feedback has positive effect on speaking accuracy and fluency.

    Key words: elicitation feedback, accuracy, fluency

    قیمت فایل فقط 15,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : تأثیر بازخورد استنباطی بر روی دقت و روانی بیان زبان آموزان ایرانی سطح متوسط , پایان نامه , کارشناسی ارشد , رشته ی زبانهای خارجه , آموزش زبان , بازخورد , دقت و روانی بیان , زبان آموزان ایرانی , زبان آموزان ایرانی سطح متوسط , fluency , accuracy , feedback , elicitation


برچسب‌ها: تأثیر,بازخورد,استنباطی,بر,روی,دقت,و,روانی,بیان,زبان,آموزان,ایرانی,سطح,متوسط,دانلود رايگان مقاله,دانلود رايگان پايان نامه,دانلود رايگان تحقيق,
+ نوشته شده در پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ساعت ۰۱:۴۸ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

تحقیق آماده سرمایه انسانی و توانمندسازی انسانی (همراه با فهرست منابع)

تحقیق آماده سرمایه انسانی و توانمندسازی انسانی (همراه با فهرست منابع)

 

 


برچسب‌ها: تحقیق,آماده,سرمایه,انسانی,و,توانمندسازی,انسانی,(همراه,با,فهرست,منابع),دانلود رايگان مقاله,دانلود رايگان پايان نامه,دانلود رايگان تحقيق,
+ نوشته شده در پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ساعت ۰۱:۳۳ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

جزوه کامل نقشه برداری مهندسی

جزوه کامل نقشه برداری مهندسی

 

 

  • جزوه کامل نقشه برداری مهندسی
    جزوه کامل نقشه برداری مهندسی دسته: نقشه برداری
    بازدید: 2 بار
    فرمت فایل: ppt
    حجم فایل: 3717 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 147

    جزوه کامل نقشه برداری مهندسی به تعداد 147 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان

    قیمت فایل فقط 14,000 تومان

    خرید

    جزوه کامل نقشه برداری مهندسی

    به تعداد 147 اسلاید قابل ویرایش

    مناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان

    سرفصل مباحث مطرح شده به شرح زیر می باشد.

    (1مفاهیم کلی

    • تعریف نقشه برداری

    • تقسیمات نقشه برداری

    • انواع نقشه برداری

    • نقشه و انواع نقشه

    • مقیاس و انواع آن

    (2سطوح مقایسه

    • شکل زمین

    • بیضوی مقایسه

    • سطح مبنای ارتفاعی

    • مختصات جغرافیایی

    • سیستمهای تصویر

    (3نظریه خطاها

    • مقدمه

    • عوامل خطا

    • اشتباه

    • انواع خطا

    • محاسبه خطاها

    (4اندازه گیری طول

    • مقدمه

    • روشهای اندازه گیری طول

    • روش اندازه گیری طول با نوار

    • خطاهاوتصحیحات اندازه گیری طول با نوار

    • مساحی

    (5ترازیابی

    • تعاریف واصطلاحات

    • روشهای ترازیابی

    • اصول ترازیابی مستقیم

    • دستگاه ترازیاب(نیو)

    • روشهای ترازیابی مستقیم

    • بررسی خطاها در ترازیابی مستقیم

    • روشهای کنترل در عملیات ترازیابی

    • روشهای تصحیح خطاها

    (6زاویه یابی

    • تعاریف و اصطلاحات

    • دستگاه زاویه یاب (تئودولیت)

    • روش اندازه گیری زاویه افقی

    • شیوه های تعیین زاویه افقی

    • اندازه گیری زاویه قائم

    • ترازیابی مثلثاتی

    • بررسی خطاها در زاویه یابی

    (7مختصات نقاط وامتدادها

    • مختصات یک نقطه

    • مختصات یک امتداد

    • روشهای تعیین آزیموت مغناطیسی

    • روشهای تععین آزیموت حقیقی

    • شمال و شمال شبکه

    (8فاصله یابی اپتیکی

    • روش استادیمتری

    • بررسی خطاها در فاصله یابی استادیمتری

    • فاصله یابی به روش پارالاکتیک

    • بررسی خطاها در فاصله یابی پارالاکتیک

    (9پیمایش

    • اصول کلی پیمایش

    • انواع پیمایش

    • معادلات شرط در پیمایش

    • تعدیل خطای بست ضلعی

    • خطاهای بزرگ یا اشتباهات در پیمایش

    (10نیمرخهای طولی و عرضی

    (11 مجموعه های توتال استیشن

    کتابهایی که برای تهیه این پاورپوینت استفاده شده است.

    نقشه برداری مهندسی مهندس محمود دیانت خواه و مهندس رضا ابن جلال

    نقشه برداری عمومی مهندس محمد رضا عاصی

    نقشه برداری و عملیات سید یوسف سجادی

    نقشه برداری : تمدن - ذوالفقاری - شمس نوبخت

    تحلیل مسائل نقشه برداری مهندس علیرضا انتظاری

    مروری بر مسائل نقشه برداری مهدی پرنا

    قیمت فایل فقط 14,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : جزوه کامل نقشه برداری مهندسی , جزوه کامل نقشه برداری مهندسی


برچسب‌ها: جزوه,کامل,نقشه,برداری,مهندسی,دانلود رايگان مقاله,دانلود رايگان پايان نامه,دانلود رايگان تحقيق,
+ نوشته شده در پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ساعت ۰۱:۲۹ توسط سامان سم دسته : نظر(0)